Deze wou ik jullie toch niet onthouden De Xbox is een van de meest veelzijdige consoles van de afgelopen jaren. Naast het ombouwen tot een heus multimediacenter kun je er ook allerlei spelletjes mee spelen. Spelletjes die je moeder vast saai vindt, maar met een kleine aanpassing wordt de Microsoft console ook voor het vrouwelijke geslacht een stuk interessanter. De jongens (of meisjes) van Slashdong besloten voor extra speelgenot een vibrator op de Xbox aan te sluiten. Een regelrecht succes, want bij het crashen in Burnout 3 stuiterde de vibrator als een hitsige kikker over de tafel. Bron: Gamer.nl Whaha dit is echt Sick man!
What tha fuck?! Net waar je zin in hebt.......... Meschien een ideetje om je vriendin mee aant xboxen te krijgen !
Whahhaah: je moet er maar op komen... Lijkt me wel vreemd gamen met je vriendin. Ach ja krijg je Amerikaanse reacties op de meeste *** spellen die je hebt... Oh yeay! Oh my god! Maar ja waar gaat het heen met onze toch al niet zo heel erg gerespecteerde console (door de ps2 en gamecube fanboys)...?
Ja maar hij's aangesloten op de xbox trilmotor Dit is hét stukje hardware waar !SIC! al jaren naar zoekt
En hier krijg je je vriendin mee aan het gamen...? Volgens mij wil ze nooit meer een xbox zien als ze dat ding ziet.