Oddworld: Stranger's Wrath

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 2 mei 2004.

  1. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    het viel me ook op dat er geen doau review instond die 18 febrauri uitkomt en wel een review van oddworld:confused:tranger wrath die pas in maart uitkomt.
     
  2. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Tjaa anders was het wel heel dom geweest. Ik dacht dat ze mssn een review hadden geschreven zonder het gespeeld te hebben, iets te overmoedig gedacht denk ik :)
     
  3. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    WTF net ff gespeeld. Gameplay vind ik niet leuk maar die GFX. Zo cool gedaan. Heb niet echt veel verstand van graphics hoor maar dit is dus echt cool.
     
  4. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er zo tof aan de gfx dan? Ik heb wel filmpjes gezien en daarin vielen de omgevingen me ook al in positieve zin op. Goede western sfeer volgens mij. ik kan iig niet wachetn tot 3 maart. Jammer dat het nog zo lang duurt.
     
  5. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Stel je aan zeg, dat is over een week.
     
  6. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoel ik. Over een week is m'n vakantie over, dus kan ik net weer niet de hele week dat spel doen:mad:
     
  7. iverson

    iverson Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Strangers Wrath is naar mijn echt verreweg het vetste spel tot nu toe op de xbox.

    De graphics zijn echt ongelooflijk. Wacht maar tot je voor het eerst vanaf een hoge rots over het landschap heen kijkt, je mond valt echt open zo mooi.... Ook de watereffecten, de snipergun, de tegenstanders. Echt alles ziet er perfect uit.

    De gameplay is even wennen. Vooral in het begin is het errug lastig om de camera onder de knie te krijgen in third person. First person speelt het perfect (zelfde als halo). Als je het eenmaal onder de knie hebt kun je gewoon niet meer stoppen met dit spel. Zo vet om te proberen een hele groep badguys levend te pakken te krijgen. Af en toe een beetje sniperen, soms sneaken, dan weer rambo style ergens binnenvallen.

    Ook het verhaal in dit spel is zeer goed. Het is lang geleden dat ik een spel echt door wilde spelen, omdat ik benieuwd was wat er verder zou gebeuren. Complimenten voor Oddworld voor deze briljante game!
     
  8. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 5 jaar geleden Oddworld, abe's oddysee gehad voor de PS1 en sinds die tijd heb ik helemaal niks meer over Oddworld gelezen, en ik ben erg benieuwd naar HOEVEEL het is veranderd met andere woorden. VEEL ! 8)
     
  9. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    vanavond is die in mijn bezit 8) kan niet wachten. I lees dat het na een tijdje wat hetzelfde is heb je alleen maar bounty's vangen of hebbie ook andere missie's :confused:
     
  10. technics

    technics Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 28 feb 2005
  11. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb hem eindelijk _O_ hij is echt vet die stranger is zeker cool :cool: maar ik moet weer gaan spelen }:]
     
  12. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Wij gaan er vanuit dat het spel legaal is...... Maar we twijfelen alleen nog.....
     
  13. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    ongeveer 10 mensen hebben al hun mening gegeven en zeggen dat ze hem hebben dus wat ga je dit nou zeggen tegen mij :mad:
     
  14. Ruud

    Ruud Guest

    De graphics zijn idd zeeeer strak. Ik heb het nog niet zo lang gespeeld (heb nu 3 van die opper bad-guys ;) ) maar ik vind het om eerlijk te zijn wel redelijk eentonig.
    Niet Magna Cum Laude-eentonig, maar gewoon, niet een spel waar je achter blijft zitten omdat je o-zo nieuwsgierig bent wat er achter de volgende hoek staat te wachten. En te-ring wat praat Stranger langzaam zeg!
     
  15. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0

    Inderdaad een beetje flauw om je van een illegale game te verdenken, zeker als je bedenkt dat Oddworld Stranger's Wrath inmiddels in de winkel ligt... En Wessiej had hem gistermiddag? O-)

    Kom op lui, niet zo paranoia als iemand een spel nog geen 24 uur eerder heeft dan dat hij in de winkel ligt... |:-
     
  16. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zie het vaak genoeg dat mensen aan de grote klok verkondigen dat ze een spel al hebben.. 9 van de 10x is dit illegaal.

    Maar hij ligt dus al in de winkel, in dit geval mijn oprechte excuses :)
    ik ga shoppen
     
  17. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    ik heb em ook al gekocht, vandaag uitgekomen :)

    spel is grafisch soms heel mooi en soms heel grauw.. althans op een projectie van 2 meter scherm wel :D
     
  18. Ruud

    Ruud Guest

    Aan de grote klok verkondigen nog wel?

    Hoe weet jij of dit illegaal is of niet, zit je d'r naast?
     
  19. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Zitten er ook wat platform aspecten in of hoe zit dat?
     
  20. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    ja wel gewoon wat rennen en springen en klimmen in touwen enz. maar k hou echt niet van platform maar dit spel vind ik wel top dus niet zo super veel
     

Deel Deze Pagina