Klopt, die zijn er ook, dan speel je onder elkaar en dan kruis je wel gewoon door het spel heen. Maar dan kan je alleen vaak niet alle levels spelen, en wanneer je bij sonic 2 in 1 level met elkaar speelt dan vind ik het een stuk leuker....zeker als ik sonic ben
Sonic was vroeger echt zo super vet op de sega. Maar de moderne sonic ben ik nog niet tegengekomen. Maar hij zal vast nog steeds even cool zijn. En voor zo'n prijsje. Ik ga hem zelf niet halen maar ik denk wel dat dit wel grappig is.
Ik las net in de xbw.nl review dat die spellen nogal raar te unlocken zijn. Nou neem ik aan dat de schrijver weet waar die het over heeft, en dus ook weet hoe dat nou moet gebeuren. Zou hij misschien zo vriendelijk willen zijn om dat even hier te posten...
Comix Zone en The Ooze krijg je al als je een Sonic Heroes savegame hebt. Voor Sonic 2 and Knuckles moet je 20 keer Sonic 2 en Spinball spelen in een sessie, voor Sonic 3 and Knuckles moet je 20 keer Sonic & Knuckles en Sonic 3 spelen. Voor Flicky moet je 30 keer Mean Bean Machine spelen. Voor Blue Sphere moet je 20 keer Sonic 1 en Blast spelen. Voor Ristar moet je Blue Sphere, Flicky, Knuckles in Sonic 2 en Sonic 3 en Knuckles 20 keer spelen. Voor The Ooze moet je alles unlocked hebben, behalve Ristar. De hints moet je gewoon 3 uur in beeld houden... echt absurde shit
Hahaha Sonic! Dat heb ik zo ontzettend vaak gespeeld op de SEGA, misschien koop ik het wel als ie uitkomt, lijkt me wel lache
Heh, waar slaat die 20 keer nou op... Konden ze niet gewoon doen: speel sonic 1 een keer uit en je krijgt comix zone, speel sonic 2 een keer uit en je krijgt ristar enz. Misschien nog iets unlocken als je ze uitspeeld met alle emeralds...
De Sonic games.... die zijn gewoon steengoed. De 2D spellen van het Sonicteam zijn veel beter dna hun 3 dimensionale pogingen. Vooral de muziek, met prachtige, doch simpele melodietjes en het level design maken sonic 1 tot en met Knuckles op de Mega Drive absolute toppers. Vooral Sonic 3 en Knuckles samen zijn echt briljant. Maar waar is de klassieker Nights? De Saturngame die eigenlijk de laatste echte topper avn het SOnicteam was?
Zou je misschien iets duidelijker kunnen zijn wat betreft deze onderdelen: - 20 keer spelen-->bedoel je hiermee 20 keer spelen en doodgaan of 20 keer uitspelen? - in een sessie-->Bedoel je hiermee om en om spelen of eerst 20 keer de ene en dan 20 keer de andere? -en wat bedoel je met de hints in beeld houden?? Thanx again..
Nights de laatste topper van sonicteam?? ehm, wat dacht je van Phantasy star online? Kaskraker... Enne Samba de Amigo ruled ook de pan uit!