Ik heb net de demo gedownload, en ik moet zeggen deze game is STUKKEN beter dan 2002. Helaas kan je de graphics niet opschroeven en de camera niet van de standaard afhalen. Maar het passing systeem lijkt meer op iss2 (waardoor controle weer optimaal is zoals vanouds). Deze game komt waarschijnlijk als de pers het positief gaat vinden zeker bij me collectie (dan wel op de xbox denk ik, hoewel die dara later op uitkomt als op de PC)
Hmm volgensmij heb ik een demo gevonden, maar hij is maar 15,7 mb... Klopt dit wel, ik was namelijk ook op een Finse site ofzo en daar stond er eentje van 250 mb, die ik op een of andere manier niet kon downloaden...
Van die site heb ik hem ook gehaald. Een 15,7 mb demo, behoorlijk raar...... Ik heb hem geprobeerd te unpacken maar er ging iets mis ofzo...? Best wel raar...dan maar wachten op de volledige versie..
ik heb de demo al gespeeld, met een patch kan ik hem 8 minuutjes per helft spelen met een resolutie van 1024x768. ziet er allemaal heel mooi uit kan er nog niet veel ove zeggen maar het is wel een verbetering. ik speel hem strakkies ff weer, als men nog vragen heeft, vraag gerust.
Ja ik heb een vraag Ik heb namelijk en demo van 15,7 mb, hoe groot is jouwe? Want mij lijkt 15,7 mb een beetje weinig...
Das de echte hoor. 2 keer 1 minuutje spelen en dan moet je de demo weer opnieuw starten. EA is weer eens gierig. Kzla ff kijken of ik die Patch kan vinden
ik speel 8 minuten per helft op hogere resolutie opnieuw opstarten hoef ik niet, en de grote van de demo klopt, er zitten nog wel veel bugs in, zo had ik een speler zonder hoofd hehehehe
fifa 2003 op welke site kan ik in vredesnaam de demo van fifa2003 downloaden kan iemand me de url van deze demo geven alvast bedankt. greetzz danny17:'
tja... ...nou...ik heb hem sinds vannacht meerdere keren gespeeld, maar ik ben er niet echt tevreden over. Ik speelde trouwens gewoon met de sidewinder joypad. Grafisch ziet het er erg goed uit (ik had ook met de 8 min, patch gespeeld, waardoor de resolutie ook omhoog kan/gaat), maar de mannetjes rennen weer geregeld de ballen over de zylaan, de reactie van de mannetjes op myn buttonpresses is weer ontzettend traag, of ze maken weer eerst de ene animatie af en dan pas doen ze de pass die ik zei dat ze moesten doen. Ook draaft de computer veels te veel met de bal ipv hem gewoon lekker te tikken. Ik vond fifa 2002 veel scherper qua controls, de mannetjes reageerden sneller en ook de controls waren logischer. De spelers, met name Bergkamp en Zidane, zien er wel veel realistischer uit dan in de voorgaande edities. Ik heb Pro Evolution Soccer op de PS2 nooit gespeeld, dus ik kan niet echt een vergelyking maken, maar dit spel (Fifa 200 is qua controls echt bagger (persoonlyke mening)
www.soccergamez.nl daar kun je expanders downloaden... je kunt zelfs een hele wedstrijd spelen ( 90 min )