Fuck zeg, die moet ik ook. Op die xbox365 staat dat er verschillende replacement cords zijn. Van welke datum is jou xbox? mijne van +/- maart 2002
ik heb niet gebeld ofzo.... het is bij minder dan 1 op de 10000 een risico... dus niet eens ceker.... en hij staat alleen maar aan als ik speel dus.,... beetje nutteloos van microsoft maar tzal wel tegen schadeclaims zijn
Hrm, Zet het wel even in de begin post dat er 3 verschillende kabels zijn Zou ik http://www.xise.net/powercable.jpg mogen gebruiken?
Ik heb twee xboxen, een uit feb 2002 en een uit nov 2003. Ik heb voor beiden tegelijkertijd de kabel aangevraagd. Ik heb 1 kabel gehad met zo'n kastje ertussen, en 1 kabel die er eigenlijk precies hetzelfde uitziet als de kabel die vervangen moet worden. Ik weet alleen niet voor welke xbox ik nou welke kabel moet gebruiken..?
damn, ik moet echt zo`n kastje... maar die post ofzo is nog niet geweest.. Hopenlijk vandaag.. Hopenlijk is dat kastje van jou van je xbox uit feb 2002... (mijne mrt 2002)
hoeft niet, ik heb hier ook een 1.0 met een delta voeding (gewone kabel). Oude xboxen hebben niet per definitie een foxlink, nieuwere kunnen ze ook hebben. Als ze toch al uit zijn zou ik gewoon even kijken waar de foxlink voeding zit, en daar die kabel met kastje voor gebruiken.
Wat voor kleur krijgt het indicatielampje bij jullie wanneer de reset-knop wordt ingedrukt? Bij mij knippert hij rood maar in de handleiding staat dat dat groen zou moeten zijn :{
Ik heb 'm op de dag dat het bekend werd bestelt. Maar nog steeds niets binnen! Nog iemand meer die dit heeft?
Ik wacht het wel even af. Rivanov: Uit welk jaar komt jouw xbox? Misschien dat het daar aan ligt? Mijne is uit oktober 2002.