Het geluid is natuurlijk minder dan 5.1, das logisch. Maar een goedkopere optie voor de mensen die niet zoveel geld hebben. Ik zelf heb ook weinig geld en zit mezelf nog te bedenken of ik nou doorspaar of een 2.1 setje koop. Iemand argumenten?
dat word weer werken deze week....maarjah.. met splintercel die ik ook nog moet halen en die andere games.....moeilijk...moeilijk
kan je ook het geluid van gewone tv zenders door die boxjes krijgen of alleen bij dvd en xbox spellen?
Als je TV een gluids OUT heeft kan je die er gewoon op aansluiten ja (zitten als het goed is gewoon van die tulpstekkertjes op).
Je hebt misschien niet zulk goed geluid als bij 5.1, maar je gaat er dankzij de subwoofer toch flink op vooruit naar mijn mening.. Ik zou Halo wel eens willen spelen met zo'n setje, lijkt me best vet geluid als je dan zo'n alien aan gort knalt Ik wou 'm eerst ook kopen, maar koop er op het moment liever een spel bij aangezien ik nog maar net een Xbox heb. In PU werd dit setje ook een keer getest. Zal ff kijken wat voor cijfer het kreeg, en wie weet geef ik nog wel een samenvatting van de test Mzzl
oke dat zou handig zijn, want ik zit beetje te twijfelen of ik een extra spel of zon setje zal kopen....als zon setje bijna geen verbetering is hoef ik em ook niet
huub? heb jij hem ook al gekocht dan???? Er is inderdaad een verbetering, goed geluid en lekkere BASS
Maar hoor je het geluid ook net zoals bij 5.1 een beetje om je heen dan? Oke wel minder natuurlijk, das logisch, je hebt drie boxen minder, maar ik zoek ook nog een goedkope vervanging van onze set beneden nu ik mijn Xbox boven in mijn slaapkamer wil zetten.
lol voor nog meer audio plezier en jolijt..jawel jawel beste kijkbuiskinderen......een brok power en geweld in een verdomd leuk jasje met frisse en fruitige kleuren. aansluiten lijkt wel een kleuterklus en is bijna met alle geluidsdragers te gebruiken. meezingen tijdens halo..het kan echt allemaal.......ziehier de link naar dit nu al veelbesproken product. http://www.xkms.org/Office-Supplies...-TCM4300-MY-FIRST-SONY.-CASSETTE-RECORDER.htm oja......succes bij de meisjes verzekerd
alle kabeltjes zitten erbij en je doet gewoon de gele tulp stekker in je tv en de witte en de rooie doe je via twee kabeltjes die naar de Subwoover gaan....en de subwoover sluit je aan in het stopcontact...het is echt heel makkelijk
Als je moet kiezen een setje van 70 euro of een spel koop dan een spel of dat wat beukers hierboven aanraad.
Ja maar wat is het verschil met een gewoon stelletje boxen aan je radio. Ik heb namelijk m'n boxen van mijn radio ook aan mijn xbox vastzitten via de radio. Wat is nou het verschil dan? Oke het setje heeft een subwoofer maar dat hebben mijn boxen ook..
Hmm...dat is jou mening misschien, ik denk dat je ook nog NOOIT een 2.1 hebt gehoord ofzo en met zo een 2.1 heb je meer dan aan 1 spelletje ofzo..... En Tsunami hoeveel watt zijn je boxen dan?En ik weet bijna al wel zeker dat de 2.1 beter geluid heeft dan boxen van een radio