Ja dat kan geen problemen. Als je met meerdere computers on-line wilt moet je gebruik maken van een ics connectie (als je een usb modem hebt, anders kan je ook gebruik maken van een router)
als je een router of ics gebruikt gaat dat lukken ... maar je zal wel vertraging hebben Maar deze thread is niet bedoeld om je on-line te helpen met meerdere pc ...
Sorry ik bedoelde eigenlijk xbox, weet je misschien hoe een ics werkt? Ik heb een hub en als ik online ga via xbconnect dan lukt het wel maar als ik het via xbox live doe dan doet die het niet. Hij zegt dan dat die geen verbinding kan maken met het internet.
Mac adres clonen op je router. Die dingen werken op één mac adres, je router moetdus het zelfde macadres hebben als de PC waar je chello mee startte. /Edit: En als ik het dus goed begrijp, kun je met Chello light gewoon goed live gamen? (Dus niet downloaden tegelijk, maar echt alleen gamen.)
Wat een klote zooi! Krijg ik een nieuwe modem van chello. Denk ik dus, lekker snel Liven. Niet dus. Ik had eerst m'n xbox rechtstreeks op m'n modem. Dat lukt dus niet meer.... Ik heb net de klantenservice gebeld. Ik moet nou een router hebben. Hij zei ook iets over zo'n Mac adres, iemand die hier meer van weet? Edit: hij doet het wel rechtstreeks (klote callcentermedewerkers). Mac adres was de sleutel.
Is het normaal dat als je xbox live speelt via een router dat internet explorer het heel langzaam doet en dat msn trager wordt. Ik heb chello classic.
ja ... je gebruikt bandbreedte he ... met chello classic is het dan ook aan te raden om of te internetten of xbox live te spelen .. maar niet beide tegelijkertijd ... dit heeft niets met je router te maken, maar met de snelheid van chello classic
Chello classic heeft tegenwoordig zeer goede snelheden; 4Mbit/1Mbit. Je kan dus ook nog internetten, maar niet downloaden.
Ik heb ook Xbox Live en gebruik Chello Classic en het werkt perfect, maar als ik dan met mijn PC ook op het Internet wil ( tegelijkertijd ) dan lukt het niet, niet dat ik er last van heb, maar ik vind het raar. Verder vind ik Chello perfect werken met Xbox Live.
maak je gebruik van een router of ics ... anders is het namelijk logisch dat 1 machine on-line kan zijn
kabeltje Hallo iik heb pas xbox live en als ik probeer in te loggen zeg tie cable check ofzoiets maar ik weet niet wat er is Ik heb een utp kabeltje op de modem en op de router geprobeert maar het lukt gewoon niet. en oja ik heb een router van sweex ik weet niet of dat wat uitmaakt het is voor een draadloos netwerkverbinding kheb hoop op zo'n snel mogelijk antwoord _0/
DAT is het waarschijnljk niet want als ik hem op de comp doe dan doet het internet het wel gewoon ow en sic wel bedankt voor je antwoord
mjah als er staat check cable dan is altijd de kabel verot ... heb je de kabel al vervangen.... als ie het op de comp doet is dat niet garant voor een xbox verbinding
ok maar wat moet ik dan proberen een nieuw kabeltje??? of misschien ligt het aan de xbox maar die is net nieuw