1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je nog wel een tijdje wachten ;) Duurt nog wel aardig wat maandjes. Zelf hoef ik geen live.. waarom niet? ik zou het toch niet zo vaak gebruiken. K vind de SP belangrijker en in sommige gevallen zelfs leuker.
     
  2. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet je dat zo zeker terwijl je niet op Live speelt. Online voetbal geeft echt een extra dimensie aan het spel. Het kan soms frustrerend zijn door lag of een groot verschil in kwaliteit, maar ik speel tegen mensen uit mijn friends list vaak zat hele gave wedstrijden
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2005
  3. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doel niet hiermee niet op voetbalwedstrijden online, maar gewoon op online in het algemeen ;)
     
  4. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens, na 7 delen Pro Evolution Soccer 4 lijkt hier het einde gekomen. Er wordt nauwelijks meer gepost, dus LIJKT het afgelopen. Wel is het zo dat dit naar mijn weten de grootste thread ooit is geworden :)
     
  5. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    nou dan zal ik er wel nog wat tussen posten voordat die stopt :cool: kan je tijdens off-season nog regulate condition doen ik heb namelijk veel oefenwedstrijden maar iedereen is moe |:-
     
  6. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    voordat de topic dood gaat heb ik ook nog een vraagje :p

    is het mogelijk om met master leauge de italiaanse competitie te spelen? :cool:

    en hoe werkt het eigenlijk met spelers kopen enzo? ik heb het 1 seizoen gedaan en toen kwam ik in de - terecht maar ik kon gewoon doorspelen :D

    mzzl
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De MasterLeague ís een competitie. Je begint in een bepaalde League met verschillende teams om zo te promoveren naar de hoogste league. Je kunt dus niet de italiaanse competitie spelen in de ML, je kiest een team en speelt met verschillende teams uit verschillende landen.
     
  8. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Je kan wel teams selecteren die bij jou in de league komen. Ik heb nu alle nederlandse teams erin staan dus heb ik meer een eredivisie met de master league. Heb zelf VVV venlo gemaakt :)
     
  9. Leonardo84

    Leonardo84 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ff een vraagje. Worden er ook PES-toernooitjes gehouden voor de xbox (niet online)? Zo ja, waar en wanneer?
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
  11. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een vraagje: wat betekenen die gekleurde pijltjes achter spelersnamen? Ik heb namelijk geen handleiding dus bij voorbaat dank.
     
  12. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe hun conditie is en dus hoe goed/slecht ze spelen wit is uber slecht blauw is slecht groen is normaal geel is goed en rood is uber goed :cool:
     
  13. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    het is dus niet mogelijk om in een italiaanse competitie spelers te kopen? :{
     
  14. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    nee

    kut hé, ik snap niet waarom dat zo is... echt lauw (echt lauw) die shit.

    Maar ik heb nu iig totti gekocht en ik speel met Inter Milan (adriano _O_ ) maar hij past eigelijk helemaal niet zo goed in mijn systeem.

    M'n bank ziet er iig vet uit. Totti, Vieri, Veron, Emre, Trabelsi :D
     
  15. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat ik jammer vind is dat je zelfgemaakte spelers alleen kunt kopen in de master league. Ik heb eindelijk Rosales. Die eikel wou maar niet komen. Babel ook niet.

    Thnx trouwens voor die pijltjes uitleg.
     
  16. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja idd bedankt voor de pijltjes uitleg.. ik maar de hele tijd de rode spelers eruit zette omdat ik dacht dat dat slecht was
     
  17. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Dino Zoff

    Franco Baresi...........Tresone.............Paolo Maldini

    Frank Rijkaard.........Ruud Gullit

    Gianfranco Zola.............

    .............Alfredo Di Stefano

    Garrincha.................................Stanley Matthews
    Eusebio.​

    Ik wou toch even met mijn elftal opscheppen :) De oudste speler is Eusebio (21) en die had er zijn eerste seizoen al 43 inliggen en dat was op vijf sterren. Nu speel ik op zes sterren en win ik eigenlijk weer alles, maar het blijft wel leuk omdat de tegenstand groter is. Ondanks een hoop kleine foutjes blijft het zelfs na seizoenen een leuk spel. Bij Fifa kan ik het vaak niet eens opbrengen om 1 seizoen uit te spelen.!
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Mijn elftal:

    Pagliuca

    Krol Maldini Kompany Carboni

    Kaiser Muntari

    Gullit

    Baker Pele Cruijff​


    Geen idee wie Kaiser is (niet Beckenbauer in ieder geval).Mijn spelers zijn ook niet ouder dan 24.Pele heeft in bijna 5 seizoenen al 250 x gescoord en Cruijff in 4 seizoenen 150 assists :)
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2005
  19. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Een retourtje Engeland, wat kost dat nou ;)
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    met easyjet ben je al voor minder dan 50 euro O-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina