Hallo jongens en meisjes van dit leuke XBW forum, Ik heb een capture card, ik kan daar filmpjes van mijn xbox mee opnemen. Ik wil graag dat ik kan opnemen met mijn lieve computer maar kan spelen op mijn TV wie kan mij helpen. Hele vriendelijke groetjes uit Utrecht van Niels.
Edit je bericht aub wat netter in iedergeval, het is of het een of het ander, als je capturecard een tv in heeft plug je daar gewoon het gele stekkertje van de Xbox in, dan de cpature softare starten en je kan los. wil je op de TV spelen nou dan plug je het gele stekkertje weer in dat scart doosje.
je hebt geen switch nodig ... maar een splitter ... ik ben ook aan het zoeken ... want voor een nieuw prooject wil ik ook opnames maken .... ik denk dat je een composite tulp slitter nodig hebt //edit Ik vond deze net ... maar ik weet niet of hij geschikt is kost 15 incl verzend kosten @ www.elektronica-online.nl
die stekker ziet er wel flex uit vergulden contacten en je kan zo capturen met je pc geloof ik...alleen jammer dat er geen optical op zit
Ga asjeblieft even de zoekfunctie gebruiken voor dit onderwerp. Er zijn echt al tientallen van dit soort threads, en deze kan dicht.