Kan je deze game ook onbeperkt safen { opslaan ] zoals op de PC versie ?? Als dat zo is wil ik hem best wel kopen voor € 19,95.
nee dat kan niet, je kan slechts 3 keer (of meer, hangt af van de missie die je speelt) saven. Dit zorgt ervoor dat je een wat spannendere ervaring krijgt, die af en toe een klein beetje frustrerend werkt. Maar over het algemeen zorgt deze beperkte save mogelijkheid ervoor dat de game juist er béter op wordt en niet slechter. ik zou hem dus alsnog kopen.
Ik wou net zeggen..kom maar eens een keer tegen mij op live ik weet zeker dat je het zwaar te voortduren krijgt. GAMERTAG: FEODOR
mee eens offline heel makkelijk. online heel moeilijk.maar ik draai nu al mee sinds rainbowsix 3, mij gaat het nu wel goed af
Maar offline kan je er ook heel rustig over doen en op pauze drukken maar online is echt elke seconde wel een GOUDEN SECONDE geloof mij.
loop jij maar ff heel dat spel door zonder gasmasker,op t moeilijkste levelgraad en alleen met een handgun(geen D.eagle) kijk maar ff of je dat aankan
Probleem daarbij is dat je snel door je ammo heen bent. Maar idd, de singleplayer is niet moeilijk, maar ook niet te makkelijk. Gewoon normaal.
Ik ben me aan het bedenken om het spel te kopen. Ik heb Rainbow Six 3 wel maar ik heb geen live. Zijn de offline missies de moeite waard of ben je er heel snel doorheen?
Hmm ... ik vind het spel erg makkelijk, en ik was er in rainbios six 3 (de gewone dus) zo doorheen. Dus ik heb de campaign van BA nooit gespeeld Verder vind ik de offline moders super saai ...