ik wil nou is weten wanneer er eens goede xbox voetbal spellen uitkomen. het is nog allemaal niks vind ik zelf. Ik heb er al een paar gehuurd ,maar er nog niks leuks bij. wie weet wanneer er een beetje leuke voetbal spellen uitkomen? ik hoop dat pro evolution soccer 2 naar de xbox komt. a.u.b geen discussie tussen iss2 en pes2. please kan iemand me vertellen wanneer?
waar baseer je dat precies op eigelijk, want het ziet er idd wel super mooi uit, maar PES2 heeft meestal wel een betere gameplay
he wouter wat heb jij gespeeld???? wil ik ff weten. fifa 2003??? laat ff weten gegroet hooligan of the xbox
Goed Voetbalspel.... Op de Playstation 2 is er een supercool voetbalspel!!! Ik hoop dat deze titel ook op de Xbox uitkomt, misschien weet iemand dat al????? De naam is THIS IS FOOTBALL..... echt onwijs cool.... greetz John
TIF komt zeker weten niet op xbox... en trouwens dat spel zuigt zwaar..... zelf fifa 96 is beter.... ik heb een demo gespeeld van tif2003... pff echt puin....
red cart soccer Heeft iemand red cart soccer al gespeeld, want ik heb gehoord dat dat ook nie echt iets is!
davis beckham soccer heeft volgens mij wel aardige cijfers gekregen. pro evoulution soccer 2 op de psx blijft het beste voetbal spel. hopen dat ie ook voor Xbox komt. ISS2 heb ik een dag gehad maar vondt hem niet echt goed genoeg. FIFA range suckt altijd al zwaar. dat zal met 2003 niet echt verbeteren. EAG games just sucks ze hebben nog nooit een goede follow up gemaakt... CYA Chiti
Een klein beetje research is hier wel gebaat. FIFA 2003 heeft een totale 180 graden turn gemaakt en is nu realistisch, ala PES
als fifa 2003 zoveel beter is zal ik hem eerste eens huren en checken. maar alle fifa games tot 2002 waren ruk (vond ik). Ik zou wel een goede footie kunnen gebruiken in de collectie CYA Chiti
hoi xbox hooligan!ben het helemaal met je eens over pro evelution!het beste voetbalspel van dit moment!weet geen datum van de release op de xbox,maar weet dat hij eraan komt.lees XBMagazine (engels)staat hij aangekondigd!!heb geduld,jij en vele andere staan er met smacht op te wachten!!
Maar..De controller van de PS2 is PERFECT voor een soccergame.. Of die van de XBox optimaal is weet ik niet...Maar ik denk dat ik Fifa 2003 voor beide consoles koop.