Ik kom in het menu bij showdown maar dan zie ik niet hoe je met meerdere personen kan spelen terwijl achter op de hoes staat 1- 4 spelers
Heb je het over Red Dead Revolver?? Als dat zo is, dan moet je gewoon omhoog raggen met die linker knuppel. Showdown bevind zich volgens mij linksboven in het hoofdmenu
Ten eerste: over welk spel heb je het? rdr is voor de meesten totaal niet duidelijk, zo blijkt ook uit de reacties op dit topic. Wees daarom duidelijk in je titel en vermeld duidelijk waar het om gaat. Ten tweede: wat is nu precies je vraag? Ik zie niet één vraagteken in je post... sterker nog, in je username staan nog meer leestekens dan in je hele post! Een beetje fatsoenlijke formulering van je probleem en je vraag zorgt voor een veel efficiëntere afhandeling van het probleem. Dus, als je aan bovenstaande weet te voldoen, en je hebt eerst [search]gezocht[/search] of er niet al een helpthread is over red dead revolver mag je het opnieuw proberen in een nieuwe thread. Voorlopig gaat deze op slot.