xiron mp3 speler

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ScorpiuS, 5 dec 2004.

1. Mr red

Mr red Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En weet je soms ook het typpe van die oplaadbare batterijen ?

En zijn dit -zulke- batterijen die er in moeten ? (die kleine dan)
    Of -zulke-

Dat ik ni met de verkeerde thuis kom :confused:

2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had er een van 256 MB gekocht en dacht dat dat wel genoeg was. Maar d'r passen maar iets van 50 nr.s op. Volgende week kwamen er van 512 binnen. Maar ik wou er persee een. Dus had ik die van 256, Foutje. Echt zonde dat er dan maar zo weinig nummers op passen.

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Er werd toch al gezegd, AAA. Dus dat zijn de eerste. :)

Maar als je echt een goede MP3-speler wilt hebben zul je toch meer moeten uitgeven. En met goed, bedoel ik dan de houdbaarheid en de functies. Maarja, het is natuurlijk waar jij het belang bij hebt.

4. Mr red

Mr red Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok hartelijk dank !

En ik ga die mp3 nu ook niet zoveel gebruiken, dus voor de keren dat ik het nodig heb zou het wa dom zijn om er veel meer geld aan te geven vind ik.

5. Mr red

Mr red Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog een vraagje omtrent deze mp3 speler.

Er zit een cdtje bij heb ik gezien, dit is de software voor muziek van je pc naar de mp3 te sturen veronderstel ik.

Nu is dit wel zo een klein cdtje, mag ik da gewoon in men cd lezer stoppen ??

6. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    Ja kan geen kwaad voor je pc ofzo hoor

7. Mr red

Mr red Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Azo, ok.
    Heb in men leven nog nooit zo een klein ding gezien,
    Behalve bij Game cube games, maar ik denk dat ik deze cd niet in men GC moet stoppe :)

8. Mr red

Mr red Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me ondertussen een gaan kopen.
    En je kan het al raden.... meteen een probleem |:-

Ik plaats cd in cdlezer... druk op setup.exe... het wordt goed geinstalleerd... pc herstart...ik sluit mp3 speler aan pc aan via usb poort...ik ga naar die MP3 map.... en daar heb je dan 2 bestanden.
    * MDboot.exe
    * PlaySnd.exe

MDboot: werkt niet , "no find mp3 player " staat er, en hij is weldegelijk aangesloten want op men mp3 schermpje komt dat afbeelding dat in het boekje ook staat.

playsnd : werkt wel, maar dat is voor bestanden te converteren naar mp3 en wav, wat ik dus niet moet hebben aangezien alles al in mp3 staat.

Of moet ik er nog een bestand dat ik moet open doen ofzo ??
    Pc's, ik krijg er koppijn van ....

9. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    moet je niet gewoon je mp3tjes naar die map slepen?

10. Mr red

Mr red Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke map ?

Ik heb eerst een "MP3" map
    Daarin een "MP3player" map met met een 10tal bestanden in waaronder die 2 dat ik hierboven geschreven heb
    en daarin nog een "sys" map met ook een 10tal bestanden in, waarvoor da allemaal dient zou ik totaal ni weten :confused:

11. Indivi_Duel

Indivi_Duel Freetimewarrior.com

Leuk Bevonden:
    2
    nu heb ik even een vraagje over die xiron 256. ik heb een 2e handse en ben nu opzoek naar de installatie software kan iemand mij hier aan helpen ?

over het gebruiksprobleem. Ik heb gehoort dat win XP met serveicepack 2 problemen geeft.

http://www.nhdp.nl/Forums/viewtopic/p=3354.html

miss heb je er wat aan/.

12. Indivi_Duel

Indivi_Duel Freetimewarrior.com

Leuk Bevonden:
    2
    kan niemand mij helpen ?

13. fietjeuh

fietjeuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mp3

Hoikes mensen, ik heb zelf ook al een tijdje een Xiron mp3 van 128MB, en heb er tot nog toe geen problemen mee gehad. (Ik heb zelf de Windowns XP Professional draaien op men pc) Tot voor zover ik weet heb ik geen programma moeten installeren op m'n pc om mp3's naar men speler te downloaden: ik steek hem gewoon in een van m'n USBpoorten en m'n pc herkent hem automatisch als externe harde schijf (te vinden onder mijn computer). Zelf heb ik er dus geen problemen mee. Het bijgevoegde kleine cd-ommetje heb ik zelfs nog niet eens gebruikt, ksnap niet echt wat ik met de programma's kan doen die hier opstaan, mss dat iemand me dat weet te vertellen?

Deel Deze Pagina