ik heb een dvd speler nodig in mijn pc, en aangezien ik mijn xbox toch zelden tot nooit meer gebruik, wou ik mijn xbox dvd speler in me pc zetten...nu vroeg ik me af of dat kan, kan dat met voeding en ide stekkers, en passen er schroefjes in voor in de pc? ookal is een andere dvd speler 20 euro, is het geen alternatief
technisch gezien is het mogelijk alleen heb je wel torx schroevendraaiers nodig om je xbox open te schroeven .... deze schroevendraaiers zijn niet goedkoop!
Neej, is niet mogelijk...De voeding is anders... in de pc wordt de stroom verzorgd door de 4 dradige molex connector, en in de xbox door het gele kabeltje in de xbox zit de dvd drive ook niet vast met schroefjes, alleen de ide connector is hetzelfde...
Tipje: verkoop je xbox en koop daar een dvd-drive van. Dan houd je zelfs geld over. Is een heel stuk goedkoper dan wat je eerst van plan was en het werkt niet eens.
ook al fix je dat probleem, dan zit je nog met het feit van de xbox firmware, en je hebt geen eject knop etc.
Ik geef JKI gelijk, als je je drive uit je xbox zou halen en in je pc stopt (als het mogelijk was) heb je geen ene f*ck meer aan je box, je kunt namelijk niet meer gamen. Dus verkoop je xbox, en koop een dvd drive, waarschijnlijk hou je dan nog wel wat geld over! greetz wooly