[PC] Gba 2?

Discussie in 'Games' gestart door Sol, 1 mrt 2005.

1. Sol

Sol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er gaat een gerucht dat de opvolger van de Gameboy (Gameboy 2 :+ ) al in de zomer van 2005 in de winkels moet liggen voor 100 dollar. De prijs van de GBA SP zal dan zakken naar 50 doller. De Nintendo DS zal zijn prijs behouden, aangezien deze op een andere doelgroep is gericht dan de nieuwe gameboy. Nintendo schijnt ook het nieuwe apparaatje te tonen op de komende E3 in mei.

bron: gamed.nl

2. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan best zijn, dat van die andere doelgroep, maar voor zo ver ik heb gezien onderscheid de ds zich qua spellen nog niet veel van de gba.

Ik verwacht toch niet dat door wario world volwassenen massaal naar de winkel rennen.

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm klinkt nogal naar niks maar ja we zullen zien.

4. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof er niks van. Ik denk niet dat Nintendo 2 apparaten in één jaar gaat uitgeven. Heb je ook een direct linkje naar het stukje tekst? Op de frontpage kon ik niks vinden over de opvolger van de GBA, ook in het nieuwsarchief kon ik niks erover vinden.

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
  6. Sol

Sol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zie het. Ze hebben het ook over 'een revisie van de bestaande GBA SP'. Een beetje goedkope zet van Nintendo. De GBA SP was t.o.v. de normale GBA natuurlijk een beter apparaatje.. (verlichting, heel handig), ook de oplaadbare batterij is veel beter dan steeds nieuwe kopen. Maar ja, wat valt er nu nog te verbeteren aan de GBA? Niks naar mijn mening. De GBA SP is perfect, op een paar puntjes na. Ze zouden er niks meer aan moeten doen. Kan je ook op de 'nieuwe' GBA betere games spelen? Nee, lijkt me niet, anders is de GBA SP overbodig. Op een apparaat dat een revisie is van een ander apparaat kun je ook niet betere spellen op spelen, immers de hardware is zo goed als hetzelfde.
    En wie gaat zo'n ding kopen, als iedereen al een DS heeft? De DS heeft tenminste betere hardware. Ik geloof er eigenlijk niet in, maar tijd zal leren.

Laatst bewerkt: 1 mrt 2005
  8. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst zien dan geloven :)

9. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Als het alleen maar om een nieuwe uitvoering gaat van de gba is het niet zo'n probleem die games kan ik toch spelen op m'n ds.

10. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    maar als het echt een opvolger is dan zullen er wel andere games voor uitkomen(mooier en ander cassetetje <-raar woord)
    mij lijkt het wel overbodig, dan kunnen ze net zo goed gaan werken aan nintendo DS 2 ofzo.

11. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    zal wel niets worden......

12. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    kdenk het ook niet.. maar hoe zien ze dat voor zich dan?:confused: komen daar weer gewoon 2d games op uit ofzo..

13. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ik wel heel vreemd vinden. Dan gaan ze concurreren met hun eigen product. Veel mensen (lees: de massa) zullen niet overgaan tot het aanschaffen van twee handhelden in één jaar tijd. Een release in 2006 klinkt reëler.

Dé naam voor de opvolger van de GBA: SGBA - Super GameBoy Advance. :+

14. Sol

Sol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf denk ik niet dat het een revisie van de GBA SP maar een nieuwe Gameboy wordt want de SP is gewoon 'goed' (zoals nicos al zei). Verder denk ik ook niet dat het al in de zomer uitkomt, mischien dat ze het dan pas bekend maken, want als die in de zomer zou uitkomen zouden ze al lang bezig zijn met het 'hypen' van dat ding zoals met de PS3 en de xbox2 gebeurt.

15. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Op alle gamesites staat dit...

16. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Nintendo zei al dat de DS geen GameBoy Opvolger is

17. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat zal allemaal best, maar het is wel "hun nieuwste apparaat".
    En ik denk niet dat veel gamers het fijn vinden als er na nog niet eens een jaar alweer een betere nintendo handheld is :{

18. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    wie zegt dat die beter is??? hij word waarschijnlijk anders. Maar denk zelf dat nintendo de volgende gameboy pas in 2006 kerst uitbrengt

19. Sol

Sol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bron: http://www.gamer.nl/nieuws/25559

Dus ik denk niet dat de GBA 2 in de zomer al verschijnt.

Deel Deze Pagina