Machtige reply maar ik ben er al achter dus kan een slotje op. ze gaf gewoon Tips hoe die generaal eruit zag, hij smookte niet en hij was rechthandig, dus heb 9ik gewooon op iemand geschoten die niet rookte, en je raad het al het was goed €lp
ja ik wordt weleens ontdekt jah, maar daar zijn redenen voor. je moet wel goed zien naar je vijand, draagt je vijand een AK die hij zo in zijn hand heeft moet jij dat ook doen. en altijd langzaam lopen bij de mensen en geen Gun voor, ja of de andere van dat soort vijanden moeten ook een Gun dragen. €lp
ik weet het al, ze gaf aanwijzingen welke ik neer moest schieten Ben nu in dat leven in ST petersburg bij dat feest. €lp
Ik ook, Je moet daar die generaal doden hoe doe jij dat. Ik dacht dat je gif in zijn eten of drinken moet doen, maar dat lukt niet. Ik weet niet hoe je dat gif moet gebruiken. Ook snap ik niet waar die mobiele telefoon voor dient in het level daarvoor.
Je hebt ook een PAGER als het goed is... Flikker dat ding voor een deur neer ofzo...en bel dan met je phone naar dat ding. Meteen je gun pakken en als er een kereltje aankomt, neermaaien en wegslepen naar een verborgen hoekkie. BTW...Ik zit nu in dat Japanse Kasteel...waar is iedereen van jullie???