Ha, kzal wel een rookie zijn, maar ik krijg met twee verschillende consoles (S en speedlink) geen multiplayer op mijn nieuwe xbox... Ik speel bijvoorbeeld het spel carve, en in de multiplayer mode reageert alleen de controller met welke het speelprofiel is gekozen aan het begin van het spel. Er is wel een p2 opgelicht, maar je kunt geen karakter kiezen. Wat doe ik verkeerd? thx, -king S20
hmm..ja, daar zit wat in. hernieuwde poging: Ik wil carve met twee spelers spelen. Ik gebruik daarvoor een standaard S-controller en een speedlink controller. Aan het begin van het spel moet je één spelersprofiel kiezen (slot opgeslagen op de harddisk die bijhoudt hoelang dat profiel al gespeeld heeft etc.). Beide controllers reageren dan. De controller die het eerste het profiel heeft gekozen uit de lijst blijft reageren. Wanneer je met deze controller de 2-player mode kiest kun je hiermee een character uitzoeken. De andere controller doet dan helemaal niets. Er is kennelijk wel gedetecteerd dat er twee controllers zijn aangesloten, want er is wel een character-kies-cursor opgelicht voor de tweede speler, maar die doet dus niets want die controller reageert niet. FYI: beide controllers werken afzonderlijk zonder problemen. Iemand een idee?
mischien als je de controllers omwisselt kan je zien of het aan de controller ligt of aan de game zelf, zelf ken ik het spel niet...
ja, dat heb ik dus geprobeerd en dat hielp niet. de controllers zelf werken prima. vage shit man. zit je de hele dag de meest heftige dingen te programmeren ben je outsmarted door zo'n onnozele xbox... de wereld is een vreemde plek.
Thread even verplaatst naar Xbox Game Help. Het stond niet op zijn plek in hardware . Ken het spel zelf niet, dus kan je verder ook niet helpen.
mooie tread heb nu ook een vraag hoe doe je multiplayer op systemlink bij rainbow six 3 black arrow want dat kan niet ofzo .maar somige zitten wel op 1 xbox dat vindt ik dus kk vaag
yo, helemaal zelf opgelost met een fraai staaltje rtfm. wat blijkt: je moet de 2-player mode eerst unlocken door te winnen op bepaalde banen. Zoiets verzin je toch niet? Moet je eerst in je EENTJE winnen om de multiplayer mode te kunnen spelen?! Fraai is dat... In elk geval bedankt voor de reacties. -king s20