Maat niet uit hoor Wat voor voeding heb je? Heb je ook al andere drivers geprobeerd? Wat gebeurd er precies? Oja wat voor systeem heb je?
Ik heb zowat 8 drivers geprobeerd (lijkt me genoeg), ik heb een Pentium4, 1300Mhz, Geheugen 128MB. Voeding is... sjit staat niet op de onderkant, moet ik hem echt helemaal afhalen? Iig heb de DVD en CDrw speler er nu uit gehaald, dus drijft alleen moederbord, hd en kaart aan. Kaart is btw AGP
Tja ik ben toch bang dat je ff de kast open moet maken, daar staan alle waardes in als het goed is. Ik heb er zelf niet veel verstand van maar ik denk niet dat het je voeding is als je alleen de mobo en hd verder aangesloten hebt. Of je hebt echt een hele slechte voeding.
Miijn 6600gt werkt nu goed maar ik heb een voeding van 300 watt +12=12 ampere, terwijl volgens veel mensen minsten 15 ampere gevraagd wordt door de kaart. Zou mijn kaart nog beter presteren met een hoger amperage? Of krijgt hij pas problemen als ik een extra harde schijf en/of een dvd-writer in mijn comp installeer...