Naam veranderen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door SoulFighter, 2 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet mijn bedoeling om oorlogje te spelen tegen de moderators/members van XBW, het is mij nbedoeling om nog eens te benadrukken of het wel de juiste beslissing was om het naamswijzigen af te schaffen vanwege enkele zeikende members.

Nu nog even een paar reacties op reacties van anderen

Ten eerste; sommige mensen weten duidelijk niet hoe zich normaal te uiten in deze thread

Ten tweede;
    Dan krijg je dus allemaal dubbelaccounts, dat is dus door cole trickle hardop gezegd, en juist omdat de mensen die wel de kans kregen om hun naam te wijzigen daar dankbaar om zijn zou je er mee door moeten gaan.

Ten derde;
    Nutteloze onvriendelijke reactie, voegt niets toe aan de discussie.
    Ik probeer gewoon het probleme nogmaals onder de aandacht te brengen omdat ik denk dat volgens mij de beslissing om het naamswijzigen af te schaffen fout is genomen.

Ik erger me daaraan, onnodig te zeggen dat ik mijn frustraties heel wat netter breng dan jij je edit hoeren, jij hoeft mij niets te leren over iets begrijpen… :/

2. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind inderdaad de reactie van Cole Trickle twijfelachtig, The Pulser geeft enkel zijn mening.

Voor de members die al wat langer lid zjin vind ik dat de verandering van de naam een optie moet kunnen zijn. Er zijn af en toe gevallen waarbij de namen zo barslecht zijn dat het wel te overwegen is om haar/zijn naam te veranderen. En als iemand zoals The Pulser op zjin manier duidelijk maakt moet je niet zo overdreven reageren, want het blijft simpelweg zijn mening, en hij speculeert het zo om het duidelijk te maken. (Tenminste, hoe hij denkt dat het duidelijk zou zijn. Hier heb ik dus geen bezwaar tegen, want dit is een discussie en mag je dus ook je mening uiten)

3. nfsu dragmaster

nfsu dragmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je zou natuurlijk als je een andere naam wild een andere acount aan kunnen maken
    en dan eerstnog 3 maanden op je ouwe (saaie) naam doorgaan en daarna overstappen op de andere acount. Zo mis je dus niet 3 maanden greenmile (wat het leukse forumdeel is, aleen jammer dat ik een WEEK geband ben:mad:)

4. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Ja, maar als je dezelfde mail gebruikt als je vorige account kan het nog niet omdat die al in gebruik is in de XBW database.

5. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toendertijd toch ook met m'n stomme shitkop "Morpeuß" aangemaakt, wat dus Morpheuss moest zijn. Maakt mij nou ene scheet uit wat mijn naam is? Dat is nou echt bijna het laatste op de wereld wat mij uitmaakt. Ik bedoel, wat zóu het kúnnen uitmaken? Reputatie? Wat?

6. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf is dat nou weer voor een onzin. PROBEER je grappig te zijn, ofzo ? :{

7. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    daar gaat het niet helemaal om...

sommige mensen ergeren zich wel aan hun naam en dat kan ik me goed voorstellen...

8. nfsu dragmaster

nfsu dragmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    och och ruud wat een humor _0/
    en als ik in het peent a story topic een vraag stel dan heb je ook al zon grappig 8) antwoord

APPLAUS voor jezelf _0/

9. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je account naam veranderen slaat toch nergens op je gaat toch ook niet je echte naam veranderen omdat je je naam niet leuk of goed vindt.

10. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    zucht...

ga jij nou echt je echte naam vergelijken met je alias op internet die net zo veranderlijk is als de wind???

11. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Heb jij je echte naam (snel) verzonnen? Dat van Mikey met die tekens is idd irritant, met vele toetsenborden kun je die niet typen :confused: (me oude pc bijvoorbeeld).

12. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Klopt bijna. Er is geen enkel toetsenbord welke die tekens kan typen. Het ligt aan de kennis van de gebruiker en voor de makelijkheid kun je het in Windows instellen, maar zelfs dat is niet nodig.

Staat natuurlijk wel kei 1337 h4ckz0r zo'n wazige tekentjes naam, alleen heb je er weinig aan als je niet weet hoe je die tekens kunt krijgen _O_

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Done.

14. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    jah.. als je een nieuwe naam wilt moet je een nieuwe account aanmaken. Je mag je naam namelijk niet veranderen. Waarom vind jij het erg als er dubbelaccounts komen?

Natuurlijk snap ik het wel dat de crew dit zoveel mogelijk probeert tegen te houden, maar ze prefereren deze oplossing duidelijk boven de naamswijzigingen. Ze hebben in ieder geval geen zin in gezeur van users waarvan de naamswijziging afgewezen is.

15. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    mijn verzoek is niet afgewezen maar gewoonweg niet in behandeling genomen omdat andere types zich niet konden gedragen.

maar als de crew wil dat er allemaal dubbelaccounts komen, dan moet het maar zo, maar ik vindt het onnodig, onhandig en onterecht. en ik denk dat sommige mensen dat wel met mij eens zullen zijn.

16. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    jah idd.. dat zijn dus die gevallen waar ze geen zin in haddden :{

zucht.. de crew heeft dit blijkbaar LIEVER zeg ik toch. Ze moeten kiezen tussen twee kwaden

de crew dus niet..

17. Ruud

Ruud Guest

Wat nou dubbelaccounts; kloontjes! En dat is mooi, want dan hebben ze een reden om te bannen.

Moehahaha.

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Volgens mij mag je best wel 2 accounts hebben.Staat nergens dat het niet mag :{

19. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Je mag 2 accounts hebben, je mag alleen niet met allebei posten.

20. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Waarom niet?

Je mag alleen niet onder een ander account posten als het ene geband is :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina