[SSX Tricky]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mr.blond, 5 okt 2002.

1. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    als je tricky baartje gedeeltelijk vol is, zodanig dat je kan boosten, maar niet über tricken, kan je dit dan sparen, of gaat het dan geleidelijk aan weh ( je boost niet)
    want ik wil mn boost pas net voor een jump gebruiken

en hoe kan je vrienden maken?
    met Eddie had ik wat vrienden, maar ik ben nu begonnen met Psymon, met deze heb ik al 3 vijanden en geen vriende
    wat wel handig is heb ik gemerkt bij eddie
    ik weet dat je vijnaden maakt door iemand te meppe, maar hoe maak je dan vrienden???

2. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Je boost loopt langzaam weer leeg en je kan geen vrienden maken, missch. als je verder in het spel komt en je klapt nooit iemand dat je dan maatjes wordt... Lijkt me op zich wel logisch.
    Je ziet toch die procenten staan bij iemand..op gegeven moment zal die wel je buddy worden als je hem niet aanraakt.
    Iemand dit staven? Ik lul ook maar wat.:)

3. XXXiphos

XXXiphos New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt bij iemand in een beter blaadje komen door diens vijanden out te knocken... (hmmm wazig nederlands maar ja het is hoplijk duidelijk genoeg)...

En het is inderdaad wel zo dat je trickybar langzaam daalt maar je kunt hem wel kunstmatig hooghouden door gewoon zo veel mogelijk simpele jumps tussendoor te doen (slimme truuk is ook om veel van de ijswanden als halfpipe te abusen en veel hekjes te gliden) en inderdaad de ubertricks te bewaren voor de echte big air jumps... probeer zowizo ook alle ubertricks uit want dan weet je meestal ook welke de minste airtijd nodig heeft (want je hebt niet altijd tijd voor alle ubertricks als je niet de langste airtijd uit de jump kunt halen)...

4. Xboxer14

Xboxer14 Guest

Hmm, die Eddie die moest mij altijd hebben, altijd deed ie blij tegen me, nooit een goede band gehad met die gozer

5. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ok bedankt
    maak trouwens van die drie al maar een vier, nog effe paar keer achtereen hetzelfde mannetje KO geslagen nu staat ze 99% negatief
    :)

6. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hoe haal je al de outfits en boards?
    kheb met psymon uitgespeeld en bijna alles op goud
    maar heb nog niet al zijn outfits, wat krijg je als h-je het met alle mensjes uitspeelt?

Deel Deze Pagina