Hallo ik had 2 vraagjes over het bustin out spel als je bent begonnen dan moet je verhuizen, op een gegeven moment woon je in Club Rubb. Een van je doelen is dat je even letterlijk overgetypt, dat je: Show some club Rubb moves at studio 8. Mijn vraag is dus: hoe moet dat??? Mijn tweede vraag is over een cheat, die ik op internet had gevonden. Sims never tire: Z, R, L, UP, DOWN, UP dit is de cheat en zoals je ziet, zie je dat je de Z moet indrukken maar ik weet niet waar die is? kan iemand mij helpen? Alvast bedankt, Rani
er is geen Z knop en die cheat is verkeert ik heb ze maar wete ze nu nie tuit me kop. maar deze treadh staat geloof ik ook verkeert? he
Volgens mij moet je dan naar Club Rubb reizen met je auto of brommer en daar drie keer van de duikplank afspringen (wel eerst oefenen daarvoor, weet niet meer precies hoe, met fitnessapparaten ofzo). Volgens mij was het zoiets, weet niet zeker, is lang geleden.
Je moet eerst vrienden (dus +50) worden met de gastjes in de clubb rubb, dan leer je break dance ofzo. Dan ga je in studio 8 voor zoon gastje break dance.
Check een gamesite. vind je vast wel wat info. www.gamefaqs.com zoals Suka al zei is inderdaad een goeie site.