Ik heb er de laatste maanden erg last van dat ik mijn xbox opstart en er komt een luide brom uit, net of staat hij op het punt het optegeven. Als ik er eerst een spel indoe dan begint hij te brommen maar dan na ongeveer 30sec. kapt hij er ook weer mee. Wie weet wat er aan de hand kan zijn? Mischien heeft er iemand een oplossing. Hij is al vrij oud hij komt uit 2002 en voor de rest heb ik er nog nooit problemen mee gehad. Elp
Ik gok ook op een versleten fan. Stof gaat niet brommen . Mocht je er een andere in willen zetten, PM me eventjes, heb er nog wel een voor je.
he gang, ik heb een domme vraagje ..........zou iemand me kunnen vertelllen hoe je een nieuwe onderwerp/forum start peace!!
Bij mij is dat al 2 jaar zo, is waarschijnlijk gewoon een vannetje die aanloopt. zodra de xbox wat warmer wordt en uitzet is het over. lkkr zo laten, gebeurt verder toch niks
miss zou door dat stof het motertje van de ventialor kunnen aanlopen (ik noem maar een dwarsstraat) want het lijkt me lochies dat je je xbox niet in een TE stovvige ruimte moet zetten het zelfde geld voor vocht en dergelijke edit: HE DIT WAS ME 100'te POST
Tis de harde schijf. Als je je oor tegen de kap houd, komt het geluid bij de HDD vandaan. Ik heb beide ventilators vervangen (niet vanwege dit, maar wilde gewoon een stillere xbox) en (bijna) iedere keer als mijn xbox open gaat, maak ik de ventilators stofvrij. Het ligt dus niet aan de ventilators, ik heb het ook en ik kan je vertellen dat het aan de HDD ligt. (Voor zover ik weet) niks aan te doen en het houdt naar +/- 30 sec op, dus zolang er niks kapot gaat, hebben we maar weinig te zeuren .
Ik heb dit met mijn vorige ook gehad. Fans vervangen, en hij werd stil. Daarom heb ik bij mijn nieuwe ook meteen de fan vervangen. Als je al een oudere xbox hebt zou je hem open kunnen maken, de fan losmaken, en eventjes luisteren of hij het dan nog steeds doet. Laat je xbox dan niet te lang aanstaan, want die Fan zit er voor een reden .
Fan van de HDD vervangen? Iemand uitleg want dat ding maakt ook een super herrie bij mij De normale is al vervangen
Let wel op openmaken is garantie kwijt en ik heb dat niet maar ja laat het geluid gewoon zitten wordt je juist blij om, Neem de pc b.v als hij traag gaat en hij maakt GEEN geluid wordt je er ziek van, maar als hij geluid maakt, weet je dat hij bezig is en wil ik tenminste wel ff wachten zonder te stressen Gegroet