The Lord of the Rings - The Return of the King

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hellspawn, 13 nov 2003.

1. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    die moet je met pijl en boog afmaken alleen die komt een paar keer trug dus je meot genoeg pijlen hebben

2. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Gebruik je pijlen.

3. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ok,Bedankt!

4. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb uhm vandaag gespeeld Leuke game zeker veel beter dan the 2 towers vooral Co - op is leuk.

Laatst bewerkt: 20 dec 2003
  5. pzonic

pzonic gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb redelijk lang vastgezeten in da level, wat mijn broer en ik dan gedaan hebben is het level ervoor enorm veel gespeeld zodat we respectievelijk leve 13 en 12 waren en zo was die fell beast want zo noemt dat er in 2 a 3 schoten aan

6. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat ga ik oo eens proberen!

7. Microsoft_Freak

Microsoft_Freak Evil-Cloud

Leuk Bevonden:
    0
  8. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    nou de lotr-films zijn super :p dus dit spel lijkt me ook wel leuk

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze hier best wat geld mee kunnen verdienen.
    Iedereen die de film ziet, vindt het zo vet dat ze het spel gaan kopen :p Slim gedaan.

10. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    maar het is wel een vet spel

11. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik zag het spel laatst voor het eerst op de Ps2 dan. Ik dacht dat de graphics wel ietsje opgeschroeft waren ten opzichte van The Two Towers, maar toen ik het spel zag was het echt veel beter dan ik had verwacht, vooral de characters lijken nu veel meer op die van de film (gezichten e.d.)en de animaties zijn echt heel mooi gedaan, dat zag ik al met een character kiezen zoals legolas, je ziet die cape meewapperen en heel soepele beweging van armen en benen enzo. Ook de filmische sfeer enzo is helemaal top, dat stuk dat je uit die grot moet ontsnappen terwijl de boel instort is echt geweldig, net of je een film aan het kijken bent, je vergeet haast te spelen. Ook is er veel meer interactie met de omgeving, wat ik ook erg leuk vind. De omgevingen spelen nu een belangrijkere rol dan voorheen met The Two Towers.
    En de co-op is inderdaad ook cool om te doen, Legolas op afstand laten en laten coveren met pijlen en de andere voor close combat. Samen tactics verzinnen enzo, best leuk. Ik moet dit spel hebben, Krijg de xbox versie over een week ofzo binnen, via x-bazar voor 38.50 :).

Laatst bewerkt: 23 dec 2003
  12. kingsuper20

kingsuper20 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het nodig om de co-op mode te unlocken? Ik heb al verschillende levels uitgespeeld, maar co-op is nog steeds niet kiesbaar in het menu, het is niet opgelicht zeg maar...

13. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weer een 2 jaar oude Thread omhoog gekick-ed..*ZUCHT
    Kingsuper20: moest dat nou ?

14. kingsuper20

kingsuper20 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    whoops, sorry. ik dacht juist dat het zo netter was dan om een nieuwe thread te maken. probeer je iets goed te doen...
    nou ja, elk forum zijn eigen ongeschreven regels denk ik maar.

15. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maakt nie uit maar het ziet er gewoon zo raar uit. :p

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Zo lang hij maar een nuttige vraag stelt kan hij toch beter een thread kicken dan een nieuwe openen :{ |:-

17. Snikkelbaard

Snikkelbaard Guest

Daaaaaaaaaaaaarkwiiiiiiiiiiiiiiing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :+

*roept* :+

18. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan normaal al Co-op doen hoor. Alleen moet je wel andere beschikbare personages unlocken. Plus, je kan alleen levels doen die al hebt uitgespeeld plus het level waar je dan mee bezig bent. Dus niet al levels die je in de singelplayer hebt uitgespeeld. Of je hebt gewoon geen 2 controllers erin zitten. Dan kan je het volgens mij ook niet selecteren.

19. Ananas

Ananas XBW Vrucht

Leuk Bevonden:
    0
    Ook al is dit spel al oud, ik heb er nog reuze veel plezier mee!

20. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    @Ananas; Je blijft wel veel zeer nuttige posts plaatsen he ;). Oude spellen hoeven niet slecht te zijn ;), er zijn veel goede oude games. :D.

Dit spel heeft mij nooit echt lang kunnen boeien. Tijdens de hele LOTR-rage vond ik het erg vet, daarna al veel minder en speelde hem alleen nog MultiPlayer. Toen dat begon te vervelen heb ik hem de laan uit gestuurd. Toch, voor de tijd dat ik het speelde vermaakte ik mij er zeer mee. Het sfeertje zat er goed in!

Deel Deze Pagina