zou je een kleine review willen schrijven als je hem hebt gebruikt (gewoon ff zeggen wat je ervan vindt), da zou nl wel fijn zijn voor de andere lui die hem misschien ook nog willen kopen
Goede aankoop AgentSmith Heb hem zelf ook, en hij is echt superrelaxed, erg ligt, geluid is super, je geld waard als je het hebt.
Nou, vandaag uitgebreid zitten PESen met mijn nieuwe Halo 2 headset. Apparaat ziet er op het eerste oog klein en fragiel uit. Kreeg er netjes een zakje met 6 oordopjes bij. Nadat ik uitgebreid de handleiding met afbeeldingen had bekeken ging ik het maar eens opzetten en gamen. Het apparaat hoor je achter je oorschelp te klemmen en de plug aan de ingang van je gehooringang te schuiven (wel rustig doen) Dit ging niet helemaal makkelijk, mijn oor werkte niet helemaal mee en na een beetje wringen zat hij dan eindelijk. De plug voorzichtig in mijn oor gezet en begonnen. Eerlijk is eerlijk, je voelt bijna helemaal niet dat hij op je oor zit. Geen knellend gevoel, ontzettend licht en het geluid is optimaal. Alle ruis is weggewerkt en je hoort alle kleine details. Je tegenstander is prima te verstaan. Ook het opzetten gaat nu een stuk makkelijker, je moet er gewoon even wat handigheid in krijgen. Voorheen gamde ik wel eens zomaar een uurtje on-line, maar dan stopte ik ook echt want mijn oor was pijnlijk en rood. Dat is nu toch wel afgelopen met deze headset. Ook ziet het er erg stoer uit allemaal. Door de groene kunststof zie je alle chips en andere ingewanden van de gamecom. Erg stoer allemaal. Alleen is dit apparaat flink aan de prijs. Maar de echte LAN gamer die de blits wil maken hoort dit te hebben. Ook de verstokte nachtgamer die pas stopt bij het ochtendgloren zal veel baat bij deze headset hebben. Heb er geen spijt van en de Halo 2 Edition en ik gaan nog vele uren gamen tegemoet.
goeie review Ik vind hem zelf nu nog net iets te prijzig om hem te kopen maar misschien als ik iets meer geld heb...
waarom hem op internet kopen? Hier in België liggen de plantronics headsets (X10, X20 en halo2 editie) gewoon in de media markt... ik heb de X20 en die is echt stukken beter dan da standaard headset ook zeer ligt en past goed in je oor. Ik zou zelf geen €30 meer betalen voor een halo2 headset, maarja als je het geld hebt is het wel een leuk dingetje
Achja, ik heb net een tijdje de nieuwe Wireless Headset van Logitech gekocht. Ik heb maar 1 wordt: GRUWELIJK. Het dingetje is gewoon te ligt. 0 gram> Lekker draadloos gamen tot 7 uur lang! Het opladen is alleen wat jammer, maar dat moet je ervoor opgeven wil je draadloos gamen. LANG LEVEN DRAADLOOS! Mzzl B
he geef is een rewiev over die headset en .als je toch in leusden wonnt in welke winkel heb je hem gekocht