Sinds wanneer heb je een wachtwoord voor je gamertag ? Gewoon ff bellen naar klantenservice is altijd de oplossing. Maar geen idee waar je het over hebt.
jij hebt zeker geen xboxlive? dit lijkt me wel een aardig probleem... maar misschien dat microsoft de code handmatig kan resetten ofzo? maar goed veel succes in ieder geval
Mogelijk kan je hem redden door middel van gamertag recovery ... je moet dan wel de laatse 4 cijfers van cc hebben ... en de juiste gegevens weer invoeren naw ... deze moeten exact het zelfde zijn
Dat is een wachtwoord die je zelf kan instellen als je op live wilt gaan die kan je maken met rood,blaauw,groen en geel. Ik denk dat je de helpdesk maar ff moet bellen man. Of die optie die Fardo geeft, lijkt mij de enige manier waarop je hem kan redden.
Toegangscodes Een toegangscode is een reeks van vier knoppen op je controller - net als een wachtwoord beveiligt een toegangscode je account tegen ongewenste bezoekers. Je stelt als volgt je toegangscode in: Ga naar Account Management (Accountbeheer) en selecteer je Xbox Live-account. Selecteer Pass Code (Toegangscode). Voer de nieuwe gewenste toegangscode in. Als je beveiliging met een toegangscode wilt uitschakelen, voer je geen enkel teken in als je toegangscode. van xboxlive.com
Dank allen,Fardo het is gelukt. Rest toch de vraag hoe het kan dat ineens de code niet meer geldig is???
Het is dus gelukt , vraag me alleen af hoe dat het ineens van dag op dag veranderd is. Niemand is bij de xbox geweest!
zoals ik al zei ... je moet een recovery draaien // edit... ik heb geen glazen bol ... nog ee glas guinness voor me staan ... dusik heb geen idee