[Hitman2] St. PEtersburg Park meeting

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robhimself, 6 okt 2002.

1. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Wat moet ik hier doen? Zodra ik uit de boot stap en mn gear gepakt heb, krijg ik al de boodschap dat mn target er is.....voordat ik m vind istie alweer pleite........

help please........

2. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar een hoog gebouw (Zo'n moskee achtig iets) rechts van je (aangegeven op de map) en snipe ze. Als je moete hebt ze allebij te killen omdat de ene gelijk weg rend als je de andere hebt neer geschoten, plaats dan een bom onder de auto. Daar kan je komen door middel van de riool. Je zal merken dat één auto precies op een riool staat waardoor een bom plaatsen een eitje is.

coole game hè:D

Laatst bewerkt: 6 okt 2002
  3. ElPresidente

ElPresidente Undercover Mod

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je gaat gewooon eerst naar recht toe en dan de eerste bocht na de linmosine de rechter kant op ga je die Chaufeur killen die daar zit t epissen en danplaatjs je de bom, daarn apak je de sniper en ga je het gebouw binnen en Snipe je diemensen daar neer, en nda wachte ntotdat je aldie Guards hebt gekilled die dan naar boven vluchten.

€lp

4. Unhooked

Leuk Bevonden:
    0
    welk level ben jij. Ik zit nu het tweede level in Japan. En wisten jullie dat als je een level super silents haalt (zonder ook maar een schot te lossen) je een speciale wapen krijgt. Ik heb nu twee van die stille handguns

5. ElPresidente

ElPresidente Undercover Mod

Leuk Bevonden:
    0
    Vaag, je moet toch altijd 1tje vermoorden om een ander uniform te dragen anders hebben ze mij meestal al door, ik zit nu in het 1elevel van japan, alleen leg me dat leve eens uit, die is echt vaag. :|

€lp

6. djbokkeman

djbokkeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe smokkel je je sniper mee ?
    en moet je ook een ander pak hebben ?

7. Unhooked

Leuk Bevonden:
    0
    Als je iemand met een mes killt is dat silents.

En over dat level. Je loopt naar recht (Zorg dat niemand je ziet) Dan zie je ingangen van een garage. ga naar binnen. Daar staat een auto. Druk op de toeter van deze auto. Er komt een mannetje op het geluid af. Kill hem silents. Ga daarna het gebouw in. Op de map zul je twee uitroep tekens vinden. In de ene vindt je een pak van een koks hulpje bij de andere een giftige vis. Als je het pak aan heb en het giftige uit de vis hebt gehaalt loop je naar de keuken (tussen de twee uitroeptekens). In de keuken vindt je een bord met voedsel op de hoek van de grote tafel. Stop daar die traking device in en dat deel van die giftige vis. Een ober zal dit bord aan het slachtoffer geven en klaar is kees. Hij zal dat device en het gif eten en jij bent klaar. Het enige wat je moet doen is ontsnappen op de zelfde manier als je binnen bent gekomen.
    snappez vouz :confused:

8. djbokkeman

djbokkeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik heel stil achter iemand aan ga dan Hoort ie me. Dan blijft ie stil staan en draait ie om en dan is er geknal.

Ook vind ik vervelend dat ik sniper niet makkelijk mee smokkel want die zien ze altijd omdat je hem altijd draagt.

Kan iemand mij een beetje vertellen hoe dat stealthen in hitman2 een beetje werkt ?
    Hoe ik het bev het best aan kan pakken...

9. Unhooked

Leuk Bevonden:
    0
    stelten doe je door één keer op je linker trigger te drukken. Je merkt nu dat hij iets gehurkt loopt. Op deze manier zal de vijand je niet horen naderen, op alle andere manieren wel.

10. djbokkeman

djbokkeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar dat kruipen achtig gaat zo TRAAG!!!!! als je dan iemand achterna gaat dan loopt hij harder dan jij.

Hoe dan ?

11. djbokkeman

djbokkeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    plz help me

Deel Deze Pagina