Zie vraag en ik wil ook weten waarom Mijn favo character is ik denk Leon leuk met dat goooi truuk dan kun je iemand spectaculair door de raam knallen en Jullie?
Ik vind Christy wel fijn met haar snelle vinger-attack. Kun je niks tegen doen. Wel weak, maar ben dan ook super slecht in DoA3
Dat wist ik niet hoor en dan kunen we het weer opfrissen en alleen reageren als het met deze topic te maken heeft
Counteren is inderdaad behoorlijk lastig. Misschien komt het omdat ik me er nooit echt goed in heb verdiept maar ik counter alleen maar met mazzel. Je moet precies op het goede moment op de X drukken en dan ook nog de goede direction op je d-pad of thumbstick indrukken. Das echt behoorlijk tricky. En xbox_neut er bestond er idd al eentje. Maar heb net even gezocht met de search functie van het forum en kon hem zo gauw niet eens terugvinden. En wat maakt het uit, een fris topic en nieuwe reacties. Zo'n oude thread bezoekt niemand meer
Schrijven jullie dat laatste stukje... onder die ___________ altijd maar opnieuw of moet je gewoon ergens klikken? edit:............sorry ik weet het al hoor..
gen fu - jann lee - lei fang - brad wong - tina - leon dat zijn mijn favorieten... ik ben met hun allemaal onverslaanbaar
niet als je tegen mij moet Hayabusha all-time favorite Jann Lee ook toppert ook erg goed met Leon en Hayate eeeh van de chickz: Tina, Christie en Ayane mzzl Munch and Abe