[PC] Release Metal Gear Solid 3

Discussie in 'Games' gestart door MegaHerz, 17 nov 2004.

1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Vandaag even door de sneeuw naar de lokale Bart Smit geweest.
    Geen MGS3.

Komt morgen met de post. wist de kassa dame me te vertellen.
    Morgen dus tegen een uur of 12 maar weer richting Bart Smit...

2. AgentSmith

AgentSmith Guest

Ik had deze besteld bij de GCshop.nl
    De release is verplaatst naar 10 maart a.s :mad: Waarom hebben ze niet verteld precies, had te maken met leveringsproblemen volgens mij. Raar hoor, zag de game :confused: afgelopen dinsdag al liggen bij diverse zaken.

Fuck.....weer wachten. :mad:

3. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ach, dat is toch gebruikelijk bij de GCshop.nl

Voortaan de game in de winkel kopen...

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hij lag gister al in de winkel bij de medimarkt enzo.

5. AgentSmith

AgentSmith Guest

mailtje gehad van GCshop.nl
    Ze bleken al door hun 1e lichting games heen te zijn. Volgende week krijgen ze weer een nieuwe set binnen. Echt niet dat ik daar op ga wachten.

8)

6. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zag hem liggen bij de frs op den haag cs, maar heb hem maar niet gekocht.

7. AgentSmith

AgentSmith Guest

Bij de Media Markt in Alkmaar is ie 54,- euro.

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zag hem gisteren voor 67.99 bij Intertoys, voor 64.99 bij Free Record Shop en voor 59.99 bij Bart Smit.
    Bart Smit is de enige die de prijs redelijk houd.

9. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik vind juist dat webshops de prijs normaal houden. Ik vind €60,- voor een game nog steeds te veel.

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind het wel meevallen eigenlijk. Tuurlijk betaal ik liever ook minder, maar in "mijn" tijd waren games even duur, zoniet duurder. Het gaat er gewoon om dat je alleen maar games nieuw in de winkel koopt die je absoluut graag wilt hebben en waarvan je weet dat ze het waard zijn (voor RE4, GT4 of MGS 3 heb ik met liefde € 60,00 neergelegd). Games die je eventueel wel wilt hebben, maar niet zo'n haast hebben verder (of voor je verzameling), kun je het beste gewoon via hier of op andere plaatsen zoeken, nieuwe games worden hier al aangeboden voor ruim de helft van de nieuwprijs.

Als je gewoon voor jezelf bepaald welke games je echt dolgraag wilt hebben, dan is € 60,00 niet duur. Voor veel games is € 60,00 idd wel duur, gezien de kwaliteit van die betreffende games. Een game als RE4 heb ik nu al tweemaal uitgespeeld en daar heb ik bijna 35 uur!! plezier van gehad. En dat ik hem voor een derde keer ga uitspelen sluit ik niet uit haha... Als je het zo bekijkt zijn niet alle games te duur. MGS3 heb ik ook meerdere malen uitgespeeld en zit ik op ongeveer hetzelfde aantal uur. PES4 heb ik al ruim honderd uur zitten spelen totaal, dat zegt genoeg denk ik zo.. Maar goed, ik heb makkelijk lullen, ik heb een goede baan en verdien goed geld haha...

11. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Wat denk je dat ik ben? Een 16-jarig schoolgaand pubertje? :cool:

12. DvDongeren

DvDongeren Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zown een uit Putten 8)

--
    Straks ff mooi langs de Bart smit voor dit geweldige spel.
    Nu alleen nog ff mn ps2 terug krijge |:-

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Hoe we denken over een persoon van het forum, daar hebben we al een thread over snotneus ;)....

Haha, nee, even serieus nu, voor mij is € 60,00 niet overdreven veel en idd omdat ik niet meer op school zit en al een tijdje fulltime werk. Ik begrijp best dat iemand van 16 (ik noem geen namen hoor Graveheart :cool: ), wat minder te besteden heeft, en voor diegene is € 60,00 een hele behoorlijk smak geld, I've been there myself.

Een paar jaar geleden kon ik ook niet alle topgames kopen die er waren en toen waren er ook geen forums zoals hier en kon je 4 maanden sparen om een nieuw spel te kopen wat alweer oud nieuws was tegen de tijd dat ik het spel kon kopen haha... In dat opzicht zijn games wel prijzig maar ze zijn de afgelopen 10 tot 12 jaar echt niet duurder geworden.... Dat kunnen we niet over alle produkten/diensten zeggen sind de intreding van onze geliefde Euro.

14. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ok, kennelijk komt de sarcasme niet echt door.
    'k ben 22.

Edit : Mja, anyway, ik koop de game toch wel.
    Denk alleen niet dat het deze week word, aangezien ik net Viewtiful Joe binnenheb. Eerst die maar eens wat spelen.

Laatst bewerkt: 4 mrt 2005
  15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Same to you mate, ik had al gezien dat je in 1982 was geboren voordat ik mijn post plaatste haha.... Speaking of sarcasm....

16. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Ik heb hem al een tijdje (de USA versie) en hij is echt geweldig, in het begin denk je er het zijne van, maar op een gegeven moment breekt het spel door en wordt je gek van plezier..... Nog altijd leg je je joypad wel vaker naast je dan je zou willen, maar het verhaal is een stuk beter dan in deeltje twee Sons of Liberty... Dus is het imo minder erg om de cutscenes te bekijken.... Vond het zelfs leuk...

17. AgentSmith

AgentSmith Guest

Ik kan me nog wel herrineren dat ik voor bepaalde SNES games nog wel eens 180 gulden heb betaald..... 8)
    Toen had je nog geen online shops die ver onder de winkelprijs gaan zitten.

18. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, €60,00 is niet veel geld voor een game ?? Ik vind het heel veel centen en ik werk ook fulltime.
    een goede baan en veel geld hebben doet niks af aan het feit dat een artikel nog steeds duur is. Het is alleen voor jou makkelijker aan te schaffen. Het artikel blijft duur. Get yer facts straight.

Soms denk ik wel eens dat mensen de waarde van geld uit het oog verliezen door die euro. Je wordt iedere keer geconfronteerd met nieuwe prijzen waarop je je gevoel moet aanpassen wil je niet knettergek worden. Mijn grens ligt bij €50,00. Dat is nog altijd meer dan HONDERD (100) keiharde guldens!!
    Ik ga zeker 1 keer in de maand met m'n vriendin naar de bios en dan betaal ik bij sommige bioscopen €18 voor 2 kaartjes... (aargh), dat vind ik echt aso. Voor die euro zat ik voor 25 piek in de bios!

Wordt wakker; €60,00 voor een Xbox game is echt duur. Dat is meer dan 120 piek.

Laatst bewerkt: 5 mrt 2005
  19. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    60 x 2,20371 = Fl. 132,22

20. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548

Deel Deze Pagina