[XOne] Star Wars: KotOR: Sith Lords

Discussie in 'Games' gestart door Mr.blond, 24 apr 2004.

1. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    Succes, ik ben er in totum ruim 40 uurtjes mee bezig geweest. Maar misschien ben ik behoorlijk gaan rekken, daweeknie.

2. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik zat ook op zo'n 35 uur de eerste keer. Maar een boel gesprekken had ik afgekapt door darkside opmerkingen te plaatsen. Ik speelde immers met een darkside figuur (vrouwelijk - vrouwen zijn nu eenmaal dark :D).

Nu ik met een lightside karakter speel kom ik weer allemaal nieuwe gespreksonderwerpen tegen. Eveneens zitten er andere karakters in mijn partij. Ik gok dit maal op 40 uur.

75 uur speeltijd voor een game... nice! ;)

3. SKOM

SKOM "This Monster Lives"

Leuk Bevonden:
    0
    damn man ik bedoel ik heb denk ik alle items onderweg gepakt die ik zag en bijna zo goed als alle side quests ook wel gedaan dus ik weet niet wat jij uit heb lopen spoken terwijl je het speelde maar 40 uur ?? das wel erg lang... en Amras mocht je nog hulp nodig hebben of iemand anders .. kan ik tenminste een keertje slim klinken door te helpen :p

4. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben lekker op m'n gemak gaan sightsee'en, hartstikke fijn man kerel. Ik heb op m'n gemak gespeeld, alles exploren, alles uitvinden, jaja, ik heb me wel vermaakt. Nu nog dark, maar ik kan me er nog niet toe aanzetten om te beginnen...

5. Goldeh

Goldeh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je weer eenmaal begint speel je zo weer een paar uur weg, van het weekend weer opnieuw begonnen met een Lightside char(twee keer zelfs)en zit al op 8 uur ofzo :{

6. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    je moet alleen effe door het saai perasgus komen en daarna brengt het verschil dark light leuke dingen met zich mee (in plaats van voor ithorians (light) voor cerka enz werken) en sommige opmerkingen zit je echt van hahaha wtf die zijn echt dark zoalks die van als je de holodisk in de cantina moet afpakken van die beast meid dat en ze vraagt hoe was je dat van plan? dat je zeg eerst sla ik je dood voor je manschappen, daarna vermoord ik hun en dan plunder ik je lichaam, echt fantastisch (BTW lang leve mandelore)

7. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    Om nog even terug te komen op die 40 uur gameplay: dat is heel goed mogelijk als je ook bijvoorbeeld alle minigames speelt. Bijvoorbeeld pazaak of racetoernooien. Ligt het trouwens aan mij, of zijn die races moeilijker gemaakt in KotOR 2? Ik heb nog geen enkele race gehaald! :confused:

8. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    Geen flauw idee, ik heb een stuk of 10 keer pazaak gespeeld, en geen enkele keer geraced met m'n swoopbike. Daar ligt het dus niet aan...

9. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel is zo'n race gehaald maar als 4de tijd duzz het ligt niet aan jouw maar het is wel erg leuk.
    maar ik had nog een vraagje
    ik moet nu weer master koran spreken nadat we samen in het cafe werden aangevallen. maar eerst moet ik op dxun zo'n oorlog van de sith winnen met de mandelorians dus ik ga naar dat kamp maar met de mijnen lukte niet helemaal wist niet wat je daar moest doen. dus moet ik nouw tegen heel veel sith vechten als je de hoek omloopt met maar drie caracters hoe kan dat waarom helpen de mandelorians niet

10. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    Hier het antwoord:

Zodra je de mijnen nadert, zal een Mandelorian soldaat je waarschuwen voor een bewegingssensor die in de buurt staat. Deze is te vinden achter de mijnen. Ga als volgt te werk:

- Ontruim een stuk of drie mijnen die het dichtste aan jouw kant zitten.
    - Schakel over naar een karakter met stealth mode en zet deze aan. Loop nu om de mijnen heen en richting de sensor (ga erachter staan).
    - Nu kan je de sensor uitschakelen. Let wel: je hebt een computerskill (of repair) nodig om de sensor te kunnen uitzetten.

Zodra de bewegingssensor afgaat zijn er een veeltal Sith-troopers die op je af stormen. Het klopt dat er geen Mandelorians te hulp schieten. Mocht het bovenstaande niet lukken, zorg er dan voor dat je een Jedi in je groep van drie hebt zitten die je troepen kan helen met een van haar Force powers.

11. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Net uitgespeeld, 37 uur gespeeld. Heb alle dialogen geluisterd, behalve alien taaltjes want die duren me te lang. Heb 3 potjes pazaak gespeeld en 1 keer geswoop raced.
    Nu nog dark, maar dat duurt nog wel een tijdje voordat ik daaraan begin.

Ik vond het verhaal niet zo indrukwekkend. Ik had een plotwisseling verwacht die me net zo deed jaw-droppen als in Kotor 1.
    Toch was het wel weer net zo verslavend! :D

12. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu ergens vast
    Ik heb alle 4 de jedi's masters gevonden 1 dood 3 levend ben naar dantooine gegaan kreia had ze toen vermoord toen ik bewusteloos was en nouw zijn handmaiden en kreia naar telos gegaan en moet iik met handmaiden tegen atris vechten maar ze is veel te sterk en doet er de hele tijd weer leven bij door drain life.
    vervolgens rende ik naar die kamer en krijg je een gesprek. UIteidelijk zegt ze laten we dit eindigen maar dan is de deur op slot van die kamer.
    wat moet ik doen :'-(

13. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    een foutje in het spel (lees alleen als je echt de swoop races wilt winnen zonder moeite te doen)

Start een race, schiet weg en ga recht op een mijn af (die rode dingen) net voor je hem aanraakt druk je op start en doe je forfit (stoppen dus) je swoop bike schiet hierna door over de mijn en krijgt een boost, de tijd die je op dat moment hebt is je eindtijd (meestal als je eerste mijn pakt heb je tijd van 11 seconden ofzo) deze truck werkt overal behalve op nar shadaa, hier zal je eerst de droid moeten vernietigen

14. SKOM

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ok misschien ligt het dan aan mij dat ik zo snel der door heen ben gekomen, maar om te reageren op dat gevecht met Atris.. Ik vond het wel teleurstellend dat de eindbazen ( Atris, Sion, Nihilus (die vent met dat masker) en Kreia ) allemaal een beetje zwakjes waren want in tegenstelling tot die ene met dat stukje over Atris had ik geen enkel probleem met betere tegenstanders ik hakte bijvoorbeeld Nihilus elke keer weer in de pan met 3-4 aanvallen en Sion en Kreia net zo .... Dark Malak daarentegen uit deel 1 vond ik echt heel erg lastig.... ligt dit nou aan mijn personage dan of hebben der meer mensen hier "last van".

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja datzelfde vraag ik mijzelf ook af. Misschien dat het komt doordat je na deel 1 gewoo weet hoe je je mannetje het beste kan ontwikkelen, maar ik vraag het me toch af.

Ook had ik niet het idee dat ik al die Force powers echt nodig had - als Jedi Weapon Master zijnde dan wel - in deel 1 wordt je bijna verplicht tot gebruik en weet je dat je ze nodig zal hebben maar in deel 2 heb je ze bijna meer voor het plezier dan dat je ze echt nodig had. Zo vaak heb ik geen Force power tegen me gebruikt gezien bijvoorbeeld.

Het enige gevecht dat me nog 'moeilijkheden' gaf - nee, het duurde gewoon lang - was bijna aan het einde tussen
    Mira en Hanharr

16. SKOM

Leuk Bevonden:
    0
    nou die vond ik nog wel meevallen het enigste wat ik wel lastig vond was dat je met mira in die bunker moest rondlopen maar dat kwam omdat ze redelijk snel levens verloor en dat werd wel irri

17. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Idd, ik heb maar 2 Force powers gebruikt in het gehele spel die echt effect hadden. Force Wave om vijanden op een afstand te houden en Master Heal omdat die weinig (tot geen) Force Power gebruikt. Al de andere powers gebruikte ik ook voor de lol. Ik vond het wel jammer, omdat ik wist waarop ik me wou gaan concentreren, dat ik in het begin geen andere keus had dan allemaal powers te ontwikkelen die ik toch nooit zou gaan gebruiken.
    De Force Forms waren wel een aardige toevoeging, hoewel ik eigenlijk maar één Form continu had aanstaan. Weet zo de naam niet, maar het regenereerde je FP sneller in gevechten, bijna net zo snel als wanneer ik niet in combat mode was.

De eerste keer dat ik Kotor 1 speelde was een ramp. Zonder enig verstand een karakter ontwikkelen met als resultaat: Elk gevecht ronde ik af met te weinig health over, te weinig medpacs. Vooral op het einde waar de ene bende Dark Jedi na de andere komt moest ik het vaak met wegrennen naar andere delen van het level voltooien. Dat was wel het spannendste! En in Kotor II heb ik maar weinig van die spannende gevechten meegemaakt.
    Die van Mira en Hanharr was erg langdradig, maar de moeilijkheidsgraad lag niet erg hoog.
    De meeste moeite heb ik gehad op het einde, met de 3 lightsabers die na 3 hits de helft van m'n health opslurpte.

18. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond ook het stukje
    dat je met Mira dat complex moest doorlopen om je main character binnen te laten het moeilijkst denk ik. Gewoon omdat die Mira zo slap was... Jammer wel dat de rest niet zo donders moeilijk was idd

Trouwens, SKOM, gebruik eens spoilervelden, zo vertel je aan iedereen wat er gaat gebeuren en wie de eindbazen zijn. Misschien wil niet iedereen dat weten voordat ze het zelf gespeeld hebben.

19. SKOM

Leuk Bevonden:
    0
    dat zou ik best doen maar ik weet niet eens hoe ik die dingen kan doen anders was ik heus wel zo slim geweest om dat te doen :p maargoed...

20. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    [ SPOILER] je tekst [ /SPOILER]

Maar dan natuurlijk zonder spaties ertussen.

Weer on-topic: ik ben vanochtend maar weer begonnen, nu met een darkside vrouwtje. Ik ben nog niet ver, het tweede "level" van de Harbinger nog maar, maar goed, je moet ergens beginnen he.

Deel Deze Pagina