Weet iemenad of er een mooi en goed formule 1 spel komt op de xbox ? met natuurlijk xbox-live mogelijkheden....enz..enz...misschien iets van EA games ?? want als ik dat bij sbs6 in die studio wel eens zie, moet een van de gatsen effe een rondje rijden ...op het circuit waar op dat moment de race wordt gereden.....DAN ZOU IK DUS WEL ZO'N GAME WIL HEBBEN OP MIJN XBOX!!
nou ik zou het niet weten... EA maakte eerst elk jaar een nieuwe Formule 1 spel, maar die rechten zijn nu naar Sony gegaan. Verder heb ik eigenlijk niks gehoord over formule 1 spellen die ze aan het maken zijn... Spellen die een beetje in de buurt komen zijn toch wel DTM race driver 2 en misschien ook wel Forza Motorsports.
en daarom heb ik zo hekel soms aan sony man laat de F1 games ook voro de gamecube en de xbox uit komen me vader is gek op die soort games en ik ook wel. Morge begint de Grandprix sizoen weer om de 2 weken weer vol op kijken.
Ja hier baal ik ook wel van. Sony's spellen van F1 zijn geweldig maar helaas hebben we geen PS2 meer. Misschien zal ik in de toekomst ooit eens EA's Career Challenge kopen maar ik hoop wel dat ze met een nieuw spel komen en dan hopelijk met gelijke kwaliteit als Sony's racers.
Tip voor mika kimi, koop nooit F1 career challenge. Geloof me, dat wordt echt een miskoop. Dat is het slechtse race spel wat ik heb (na A2racer), en ik heb er nogal wat. Als je echt heeeeeeeel erg graag een Formule 1 spel wilt, zou ik toch echt een Ps2 met Formula one '04 kopen. Dat is echt een goed spel (de makers van Gran Turismo), en tevens ook degene die gespeelt wordt in de studio bij SBS6, maar dan moet je het wel heel graag willen.
Ik heb hem zelf ook (F1 carreer challenge dan) en voor een formule 1 spel vind ik hem niet verkeerd hoor. Zoveel betere zijn er niet. Er zijn er trouwens niet eens zo veel.
Maar als je hem gaat vergelijken met andere F1'games, Kijk, ik zei dat ik hem de één van de slechste vond uit mijn collectie. Dat komt omdat die bestaat uit spellen zoals Gran Turismo, Formula one '04, DTM Race Driver 2, enz. En daar kan F1CC gewoon niet aan tippen
voorlopig komen er dus alleen maar F1 spellen op de PS2 . Maar als je een pc hebt zou ik Grand prix 4 kopen. En dan kan je vanalles (gratis) downloaden zoals de wagens van 't nieuwe seizoen enz. enz. Op de xbox is het beste F1 spel vind ik ( en volgens mij nog wel wat andere) F1 2002. F1 career challenge is weliswaar ook van EA maar is veel slechter. Ik kan er geen fatsoenlijke bocht mee maken. Bij F1 2002 heb je nog leuke challenges die je nog een tijdje zoet houden.
Ik heb ook F1 career challenge, ik heb er toen zo'n 70 euro voor betaald. En dan valt het inderdaad wel een beetje tegen. Maar nu kost die game niet meer zoveel, en als je dan echt een F1 spel wilt hebben, zou ik deze gewoon kopen. Want zo heel erg slecht vind ik hem nu ook weer niet.
Ik ken iemand die heeft een PS2 gekocht ipv een Xbox omdat er geen F1-spel was op de Xbox (ja, hij is behoorlijk formule 1-gek ). Dat vind ik echt onbegrijpelijk. Ik vind de spellen zelf meestal saai, een beetje té realistisch en ik vind dat je vaak maar heel weinig mensen inhaalt. Bovendien, als je 1 keer botst, lig je achteraan en kan je het wel vergeten. Ik vind een spel als PGR2 véél gaver. Maar ja, het is wel lullig als je er wel van houdt en er is geen 1 fatsoenlijk spel van. Als het waar is dat Sony de rechten heeft, is het inderdaad onwaarscijnlijk dat er een goed spel op de Xbox komt...
Voor een goed F1 spel, moet je een F1 spel op de pc aanschaffen. Heb diverse F1 spellen op de consoles geprobeerd en jammergenoeg stelden ze me allemaal teleur. Duurt dan ook nog wel even voor er een goede F1 titel komt op de console, laat staan op de Xbox.
het enige echt goede formule 1 spel is voor mij nog altijd formula 1 98 voor de ps1. dit is een van de beste formule 1 spellen.. en ik vind het ook erg jammer dat er geen formule 1 spel voor de xbox uit gaat komen. maar ja vannacht eindelijk weer kijken.. ik kijk er echt al lang naar uit!
Helmaal mee eens. Ook ik had f1ch gekocht en wist niet wat ik mee maakte. Er zitten een paar bugs in waardoor het gewoon 1 grote bagger sooi wordt (zo gaat het in bijna alle races 10 keer regenen en droogt de baan 10 keer op waardoor de andere rijders 10 keer pitten en jij kan gewoon een paar stops overslaan) Zo zijn er nog wel een paar. Op de ps2 zijn er wel wat betere. Alleen als je echt voor simulatie gaat moet je hem dus op de pc kopen. Dan zou ik voor gp4 gaan of wachten op rfactor waarvoor allemaal formule1 mods komen. Gp4 werd ook een tijdje gebruikt in de rtl5 studio, veel beter dan ie arcade sooi ie ze gebruiken bij sbs (past wel bij sbs moet ik zeggen)
De Formula1 rechten zijn inderdaad door Sony opgekocht simpelweg omdat niemand anders het er voor over had zoveel geld ervoor neer te leggen EA niet, zelfs MS niet, btw die licentie hebben ze in ieder geval tot of tot en met 2007 geloof ik, dus tot die tijd idd alleen F1 spellen enkel op de Ps2 of 3....
Klopt, mijn broer heeft Formula One '04 gehad op de PS2. Ik vond het een erg gaaf spel, lekkere besturing, mooie graphics en alle officiële tracks, rijders etc. Maar vroeger was ik echt weg van F1 2000 van EA op de PSX. Toen ik eenmaal F1 2002 leende van iemand op de Xbox vond ik er opeens niks meer aan, het zag er niet uit en bestuurde niet goed, het tegenovergestelde dus van FO '04 en F1 2000. Daarom twijfelde of ik CC zou kopen en door verschillende reviews twijfelde ik nog meer omdat het spel dus niet goed scheen te zijn. Hoogstwaarschijnlijk doe ik dat dus ook niet omdat ik de graphics zowiezo al niks vond. Ook ga ik geen PS2 ervoor kopen omdat ik de ervaring gelukkig al heb gehad, maar hopelijk komt er ooit nog een goed Formule 1 spel voor de Xbox. DTM 2 vermaak ik me ook erg mee maar dat is natuurlijk nog geen Formule 1, alhoewel de DTM zelf wel erg cool is.
hmmmmm mooi klote dan, nou ja misschien een playstation 3 kopen als die beter uit de bus komt als xbox 2 tenminste.....of anders allebei al is het alleen maar om de Formule 1 games te kunnen spelen.....zodadelijk 23:35 opsbs6 lekker de kwalificatie kijken (tweede) en vanacht de race live kijken, hoop dat C. Albers in ieder geval uitrijdt het liefst voor de beide Jordans finisht !! Monyoya of Villeneuve moeten M. Schumacher van de baan duwen, en Kimi moet hopen dat zijn auto heel blijft, dan kan hij winnen ook, want iedereen is bijna vergeten dat hij 2 jaar gelden bijna wereldkampioen was, hij had gewoon erg veel pech, weer meerdere malen uitgevallen, wel niet zoveel als vorig jaar maar toch te veel, dat is het sterke punt van ferrari:betrouwbaarheid.....veel plezier allemaal vanacht met de GP van Australië !!