Het spel is opzich wel leuk. Toch wordt je er op een manier duf van, en kan je TOCh niet stoppen Ik had overigens wel veel last van lag. Ik vond dat ik het op Live na een middagje (zonder Friends) wel gezien had. Met vrienden lijkt het me overigens echt leuk, maarja bijna niemand speelt dit Live...
Bijna niemand speelt dit live??? Wtf, guus bok???? Er zijn elke keer als ik kijk wel 50 servers online ofzo. En lag heb ik ook totaal geen last van. Speelt als een zonnetje deze game, ook met 24 man in een server werkt bijzonder goed. Ik speel hem dagelijks en ik vind hem erg briljant.
Ik bedoelde niemand uit mijn (volle) friends list. Maargoed dat had ik er niet bij gezegd nee. Qua lag... soms is het heel erg, maar vaak ook niet. Toch biedt de Live ervaring naar mijn mening op een manier niet de hectiek die het offline biedt, en dat is opvallend.
Ik speel het spel nu al 2 weken en ik vind hem zowel offline als online erg vet. Maar dat komt omdat dit de enigste is van zijn soort online TOT NU TOE!
komt er aan? Dat duurd nog wel ff in die tijd is Battlefront de engiste in zijn soort.... met ONLINE gameplay
Ik speel altijd online meestal met zon 7 a 10 man ik heb nooit lang behalve als er iemand in komt met een rot connectie dan is er wel altijd lag maar verder geen lag
de game viel me tegen op lange termijn. na 2 weken speelde k t al nietmeer.. heb t dus maar gauw verkocht
RtCW blijft altijd wel goed, daar heb je echt skill nodig, battlefront was leuk voor een dag, schieten en aimen leek nergens naar, één grote nubspray
Wolfie sterft langzaam, volgende week donderdag is het wel zo`n beetje afgelopen denk ik... blijft jammer, beste live spel wat ik tot nu toe had
Voor degene die Battlefront nog hebben liggen: De patch is beschikbaar. Nu ook een extra level "Jabba's palace" te downloaden.