Waar gaat deze thread nou eigenlijk over? Over dat het kinderachtig is dat er mensen zijn die het leuk vinden om bepaalde dingen, zoals hoeveel spellen ze hebben, te delen met anderen? Is dat kinderachtig?! Nou Het is kinderachtig dat er één iemand is die zich daar druk om maakt en er ook nog eens een thread over opent.
Zal ik dan ook maar ff patsen met mn lijstje??? Nee, het is toch leuk om te zien welke games iemand heeft zodat je er met elkaar over kunt praten of kunt vragen of een bepaalde game leuk is. (Ik had btw nog Project Gotham en Amped, maar die heb ik verkocht)
Mensen, ik vind alle reacties op mijn uitspraak prachtig. Leuke stelling waar uitgesproken op gereageerd wordt. Regelmatig zal ik op deze site met een (omstreden) uitspraak komen waar op gereageerd kan worden, het liefst een beetje een scherpe, want zo goed was deze van mij nu ook weer niet. Meestal zal ik proberen mijn eigen mening achterwege te laten, soms lukt me dat niet zoals bij deze, ik heb mijn mening trouwens herzien, wanneer er bij iemand games genoemd worden die je interessant vind kun je er inderdaad op reageren, okee.
Ik heb mn collectie in mn sig staan, topicstarter.......what r ya going to do about it.......behalve je er DOOD aan ergeren
dat maakt gewoon nix uit, ik lees die dingen al nooit meer. als je alles gaat lezen wat bij een bericht staat dan ben je een uur bezig per topic
Ik vind het dus mega intressant, als ik iemands mening lees bijvoorbeeld over een game ofzo, dan kijk ik graag naar de andere games die hij/zij leuk vindt om te kijken of onze smaken een beetje overeen komen. Verder staat er ook vaak humor of een slogan of iets dergelijks in, daarmee weet je een beetje wat iemand grappig of gaaf vind. Gewoon een stukje meer persoonlijkheid, ben ik wel voor eigenlijk. En je kan het inderdaad uit zetten als je er aan ergert.