Yu, ik heb sinds kerstdag eye toy en een vriend zei tegen me dat je die dan ook als webcam kan gebruiken. Dus heb ik zitten opzoeken hoe en je moest uiteindelijk een bestandje downloaden , dat heb ik gedaan en heb het dan getest op msn en het werkt maar dat was weken geleden , nu probeer ik het weer en op msn staat er dat er geen webcam is aangetroffen!! Moet ik nu mss men drivers ofzo opnieuw instaleren of iets anders? Ik weet echt niet meer wat ik moet doen greetzz blonkie
Misschien een keer aansluiten dan compu opnieuw opstarten terwijl je dat doet ding uitzetten en dan als je computer helemaal klaar is bij je bureaublad je wepkem aandoen. Werkt bij de meeste randapparatuur.
ik zag het vandaag nog in de winkel liggen je moet weer een speciaal paket kopen ik heb niet gekeken hoe duur ie was.
Het is perfect gelukt en ik kan hem nu gebruiken op msn (eindelijk) @Hordo de kwaliteit is gewoon veel beter dan de webcams dat je in de winkel honderd € voor betaalt en er zit denkik ook nog micro in dus , echt een aanrader :d En @malak622 je moet helemaal niets betalen om hem te gebruiken op je pc , je moet maar zot zijn greetzz blonkie
Uit ervaring weet ik dus dat dat niet zo is , mijn webcam van 50 euro heeft veel beter beeld , maar goed wel handig als je geen andere webcam hebt uiteraard
Kan het ook andersom?? Webcam als Eye Toy?? Ik bedoel: zijn er 'eye toy'-achtige games voor op je pc die je met je webcam kunt spelen? http://www.ugotgames.com/eyekanoid.php Dit soort games bedoel ik!