Ik heb laatst Halo op mijn Grafische Rekenmachine gezet. Maar telkens als ik hier ben, loopt ie vast. Heeft iemand anders dit probleem ook gehad? en hoe heb je het opgelost? alvast bedankt greetz
Hoe heb je dat gedaan? Waar koop je zo een rekenmachine? Is Halo dan wel speelbaar? Is Halo dan wel mooi? Is dit wel echt?
tuurlijk niet, dat ding heeft niet zo`n goed kleuren scherm je kan kleine graphics er op doen maar meer niet (graphics = tabellen etc)
Hoe heb je dat gedaan? erop gezzet met een linkkabel Waar koop je zo een rekenmachine? v&d ofzo Is Halo dan wel speelbaar? Ja Is Halo dan wel mooi? Ja Is dit wel echt? NEE
lolz, ik heb ook de Ti83 ! , en kan alleen spellen zoals Bomberman/mario , snake , tetris en dergelijke op doen ! maar het verneukt mijn rekenmachine wel .. hijdacht eerst dat 5 + 5 = 9 was ... lolz, hoezo Fucked up in There... alles gewist en hij doet het weer normaal.
is da zo'ne t83 plus?????? hem'k ook, kwas al blij dat'k daar mario op had, halo ga toch nie echt wel ? waar heb je'm anders gevonden? op de site van texasinstruments ???? plz let me know thx
mja, nu 'k het trug zie, leuke truc, een ti 83 heeft geen kleure scherm, nice:r ... halo op gr , te mooi om waar te zijn ]:-
Ik heb pech Ik vind het een leuk verzonnen grap om een plaatje van halo op je TI-83 te plakken. Er is wel een halo spel voor op de TI maar dat is een zeer goedkoop BASIC spel. Ik speel het liever op de XBOX!
Ik had X-Wing vs Tie Fighter op m'n GR en iemand die ik ken heeft A2 racer De spellen zien er niet zo goed uit als de naam doet vermoeden (hoewel A2 racer..) maar het zijn gewoon simpele spelletjes die zo genoemd zijn omdat het cool staat (hoewel A2 racer...)