Halo 3 feiten

Discussie in 'Algemeen' gestart door Austin_77, 7 mrt 2005.

1. Austin_77

Austin_77 Ford focus RS

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las dit net op www.teamxbox.com _O_

Dat wordt smullen als xbox 2 uit komt!

oeps...zou een modje zo lief willen zijn en deze in de correcte thread kunnen plaatsen? Bedankt.

Laatst bewerkt: 7 mrt 2005
  2. lange_Frank

lange_Frank Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kom maar op met de volgende hype.
    Ik ben benieuwd of dit wel leuk wordt in de single player.

3. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    O mijn god beginnen ze nu al met het hypen van halo 3. Stelletje stakkers daar bij bungie.

En ze verdubbelen het aantal mensen dat eraan werkt. Zullen de spellen ook wel een stuk duurder gaan worden voor de xbox 2.

4. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    word ook 10 euro duurder. maare is dit nou officieel want ik dacht dat z nog bezig waren voor downloadeble conten of niet??

5. Pimbech

Pimbech Halo 1 FTW

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt denk net als de Matrix, deel 1 was gewoon VET, deel 2 aanzienlijk minder en deel 3 is gewoon helemaal ruk.

Stoppen op je hoogtepunt, die al gepasseert is want halo 2 is echt een neuk spel.

6. Rovak

Rovak Guest

Ik verwacht er niet teveel van, Halo 2 valt ook ZWAAAAAR tegen. !@#$%%!#!@#$!@$ Game!

7. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    halo 2 valt inderdaad heel erg tegen, maar is nog wel een top game. als je niet heel erg met die hype bezig was dan is het echt geweldig. alleen maar door de hype vind iedereen halo2 zo bagger.

8. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    iedereen weet dat halo2 door de bladen alleen ''geweldig'' verklaard is omdat ze dachten de gamers in het harnas te jagen.Halo3 zou wel geweldig moeten zijn omdat ze hopen dat hij de console verkoopt.Ik weet echt niet wat ik op dit moment van halo3 moet denken

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Het zal wel wat worden meer medewerkers ze weten de fouten.
    Dus ze kunnen nog wel wat goed maken.

10. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Halo 2 is helemaal niet slecht, het is gewoon een vernieuwde halo 1 en als jullie wat anders hadden verw8 is dat jullie fout. Ze hadden gezegt dat ze het zouden richten op de eerste halo omdat dat zo'n sucees was dus....
    ik verheug me zeker al op de nieuwe halo :d

11. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit zelf soms te twijfelen of halo 1 eigenlijk wel zo revolutionair was voor zijn tijd.
    Van mij hoef heel halo 3 voor mij ook niet. En al helemaal de hype er omheen niet.

12. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    Man, ik speelde met harde tepels voor het eerst Halo 1 omdat ik de PSX gewend was :p.

13. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ok, dan is het heel wat anders.
    Maar voor dat de xbox er was, was er de ps2 er en daarna ook nog de n64.
    Wat voor een games er op de ps2 waren zou ik niet weten omdat ik die niet had.
    Maar op de n64 was golden eye en daarna nog eens Perfect Dark.
    En die waren echt revolutionair vondt ik. Als je ze een headshot gaf zag je dat ze hun hoofd een soort terugslag gaven. Je kon ook op voertuigen. Het verhaal vondt ik echt veel en veel spannender dan halo. En er zaten nog eens veel en veel meer wapen in dan halo. Wat ik eigenlijk tof vondt aan halo was dat het een soort vrijheidsgevoel gaf. Maar ook dat hadden we al gezien, in games als bijvoorbeeld Half-Life. En ook daar was de spanning in het verhaal hoger dan in halo. Tuurlijk is halo leuk. Maar ik vraag me af of het meesterlijk is.

14. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Het is onmogelijk Halo 1 geweldig te vinden en Halo2 niet. Het is meer van het zelfde en niemand heeft ook anders beweerd.
    Het is natuurlijk goed mogelijk dat je het tegen is gevallen, maar dat in principe een uitbreiding van een game die je geweldig vond ruk is wil natuurlijk heel moeilijk.

15. Burnout Master

Burnout Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oow fuck nu komt er weer zo'n hele hype omheen... Dan gaan al die n00bs weer denken dat het een geweldige game is terwijl het eigenlijk maar een middelmatige shooter is. Daar heb ik wel zo'n ongelofelijke hekel aan...

16. Gunfighter

Gunfighter Tomcats by choice!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een ophef aan de hand van een aankondiging van Bungie zeg. Wat heeft dat te maken dat je Halo 2 crap vond of niet? En Halo 2 een middelmatige shooter? Wat is een topshooter dan? Half life 2 zeker? :p

17. BLACE

BLACE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 valt zwaar tegen(single player dan:p) en halo 3 zal dan dus ook niet veel beter worden... Maar waar blijven die contents nou toch van halo2??

18. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat mensen een hype haten ik vind het heerlijk al dat geblaad over hoe goed het spel word en wat er in gebeuren moet. maar goed dat ben ik.
    En halo 2 was ook een goed spel alleen het replay gehalte is niet zo hoog vin ik. En jah ik ben ook zo'n nOOp die halo aanbid maar ik schaam me er niet voor jullie hadden gewoon te hoge verw8tingen en dat licht echt aan je zelf. bungie heeft heel vaak gezecht dat halo1 niet te evenaren is en ik ben het met ze eens.

En wat lopen sommige nou weet te zeiken dat dit het begin is van een hype?? ze zeggen alleen maar dat ze er met meer mensen aan gan werken is dat metteen het spel de hemel is prijzen?? nee dus kansloze.

Owjah nog 1 ding:
    De hype is gemaakt duur de mensen zelf niet door bungie, iedereen (waaronder ik ook) liep te roepen hoe goed halo2 wel niet zou worden en hoe lang het nog zou duren en bungie deed vrolijk mee geef ze is ongelijk. Ze deden gewoon wat wij van ze verw8ten als ze niets hadden gezecht over hoe goed het werd enzo waren wij ook een beetje gek geworden want dan wisten we helemaal niets over halo2 en waren we nog meer aan het speculeren geslagen.

Conclusie:
    houd je muil over "klote" hypes die ontstaan want het is heerlijk en alleen maar lagge.

PS: halo 2 is een goei shooter alleen gewoon anders dan we verw8ten.

19. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Wat is er volgens jullie toch allemaal mis met Halo2?
    Ik vindt de multiplayer nog altijd geniaal :)

Het enige dat ik mis is online co-op. Beetje flauws dat dat er niet in zat.

20. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind halo 2 gewoon een goede shooter, goeie graphix.
    ik vond alleen de singleplayer een beetje tegen vallen, er zaten wel goeie levels tussen hoor, zoals die in de stad en op het ruimtestation. Die heb ik echt met plezier gespeeld, ze wegen alleen niet op tegen bijv. het level halo uit deeltje 1.
    Verder speel ik de MP nog steeds vaak, ik kan er geen genoeg van krijgen, de meeste levels zitten zo goed in elkaar, de mp overtreft die van 1 wel vind ik.

Deel Deze Pagina