Hoi mensen ! Er is op msn een virus. Het werkt zo: Er word een bestandje gestuurd en de naam is zo iets van lesbian girl friend of crazy frog kill by train of zie my topless enz Open deze bestanden niet! het zien virussen die je pc naar de kloten helpt. Als je hem heb wordt hij naar je hele msn lijst verstuurt ! en die sturen hem ook weer door ! dus let er op ! dit bericht moet je door sturen naar mensen op msn! Andere voorbeelden zijn: See My Lesbian Friends en ik ken nu al 6 mensen die het virus hebben! Dus accept niet iets wat je niet kent en stuur dit door naar alle mensen op msn of e-mail ze!
Je bent ook best stom als je een .exe van iemand aanneemt . Zo een bestand heeft iemand eerder naar me willen sturen, maar hij zei gelijk : niet aannemen
ik heb er ook als last van, ik heb ze niet geopend wel geaccepteerd, kan er wat gebeuren. ik heb ze meteen verwijderd LOL that ur pic!.pif is er ook een denk ik t verspreid zich razendsnel, ken al 7 mensen met het /edit: d8 dat het een grap was van een vriend
Ik kreeg er laatst een en accepteerde kreeg ik zo'n naakt wijf. Maar gelukkig is mijn computer opnieuw geinstalleerd . Weet je ook wat de gevolgen van dit virus zijn ?
Tis een .pif maar ik vind dit trouwens wel wat zeggen over de mensen in mijn MSN lijst Welke lul accepteert nou een pif bestand met lesbian erin blabla. Van 18kb zelfs. Komop zeg, denk is een keer na en installeer dan voor de zekerheid goede anti virus software, als ik wat ontvang via msn scant mijn virusscan het eerst. Ik heb nu nog maar 1 persoon die dit heeft en hoop dat het erbij blijft .
mwha meteen ff me virusschan geupdate en mn pc doet niet raar, ik dnek dat ik het optijd verwijder heb
Wat ik nou wel heb is dat ik om de 10 min. automatisch wordt aangemeld bij msn. Maar dat zou wel iets anders zijn _0/
Ik kreeg hem idd net ook van een contanct persoon .pif idd. 17 kb. Je ziet al gelijk dat het geen Frog killed by train filmpje is.... En nu ik dit zit te typen krijg ik er gelijk weer een. Ik neem zoiezo weinig bestanden aan van MSN en gewoon kijken of ze realistisch zijn. Een filmpje van 17 kb _0/ .
wel stom als je het accepteerd (zijn allemaal 17 kb en meestal worden er meerdere achter elkaar gestuurd)
Is al een draadje over msn virussen: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=55168&highlight=virus Gewoon goed oppassen met wat je accepteert, en die autoaccept uitschakelen!
Leuk maar dit is nog behoorlijk actueel en er is ook wel baat bij om iedereen dit te laten weten. Het valt wel op. Ik zag het net ook maar ik wist niet dat het een virus was. En ik ga zoiezo niet in een MSN virus thread speuren of er nieuwe virussen zijn... Ik vind dat deze thread gewoon hier verder kan blijven gaan.
Ik heb dit al meerder malen gehad maar t is niet echt een virus, je moet het meer zien als spam. Het molt je PC niet het kut alleen iedereen die online is in je msn lijst
Mwa een maat van me heeft het nu dus ook, en ik zie hem wel online maar mn berichten komen niet meer aan :{ Als iemand weet hoe je er vanaf komt geef ik hem ff een belletje