[PC] Nintendo DS

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 26 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd... die spellen zijn daar godkolere goedkoop. Metal Gear 3 ook... 40 eurie

    Maar je kan het als het goed is bij het afrekenen bepalen, gratis of via koerier. Wijst zich allemaal vanzelf. Over die douane weet ik niet helemaal zeker. Volgens mij maakt het niks uit. Bij mij kwam er iig niets bij. Dat is misschien alleen als je het de grens probeert over te smokkelen. maar dat weet ik niet zeker
     
  2. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Met games is de kans op BTW. bijna verwaarloosbaar, zoalng je elke game maar apart laat opsturen.

    PS: Via dvdboxoffice.com duurde het bij een vriend van me 7 dagen vanaf de bestelling, dat ie het binnen had via GRATIS verzenden.
     
  3. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je dan dus 2 keer een verschillend spel bestellen en niet bij elkaar laten verzenden?
     
  4. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent nu al dagen bezig met dezelfde vragen. Je had het nu al lang in huis kunnen hebben...
    Na bestelling heb je het binnen 1 week. Misschien bij eerste bestelling niet, omdat je dan nieuw bent.
     
  5. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Zeg ik vindt mijn grijze DS zo saai weet iemand waar je hem kan custom painten?
     
  6. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dat gaat bijna net zo snel als betaald verzenden... dat doe ik dus ook niet meer :mad:
     
  7. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt een antwoord op je vraag, maar 50Cent zat ook met die vraag en die heeft zelf wat in elkaar geflanst. Ziet er erg gelikt uit als je het mij vraagt :cool: . Ik heb de plaatjes hier gevonden.

    [​IMG]


    [​IMG]
     
  8. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de DS laatst in de mediamarkt zien liggen, en wat een lelijk ding zeg! Groot en vierkant! Ik blijf lekker bij mijn advance hoor:eek:. Maar het ding stond uit en heb de innerlijke kwaliteit niet gezien.
     
  9. Cr4ziE Warr!or

    Cr4ziE Warr!or Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    kunnen jullie alle games die nu uitkomen bij de release en die later uitkomen even op een rijtje zetten.
     
  10. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    google.com
     
  11. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik geloof echt niet dat 50cent heeft gedacht.. Hmm laat ik maar eens een Gunit dsje maken. Dat heeft gewoon een slimme Nintendo marketing gast bedacht.. Deal gesloten met Shay Records of weet ik veel waar die $0,50 onder zit.. en klaar is kees...
     
  12. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Hey ik Had zojuist Zondag Wario Ware Gereseveerd @ Bol.com
    Maar word die Bestelstatus gewijzigd of? Thx alvast want ik had wel eens meerdere dingen gereseveerd maar even later toen hun het binnen hadden zeiden dat ze niet genoeg Exemplaren hadden en juist ge-annuleerd werd:/
    maar word de Bestel-Status veranderd? alvast bedankt...
     
  13. dsfan

    dsfan geen woorden voor...

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    prijs

    Welk spel raden Jullie mij nou aan om bij de lansering te kopen?

    Bij freerecordshop zag ik die inruil actie: als je je oude spel (computer, gba alles mag) inruilt, krijg je 10 euro korting op een nieuw spel. En het kan ook bij DS spellen! Maar er staat nergens iets over hoeveel spellen je tegelijk mag inleveren... :p
     
  14. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga MArio 64 DS en waarschijnlijk Wario Ware Touched of project Rub er bij kopen.
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik koop Mario 64 DS erbij. Daar ben ik samen met de Metroid Demo wel weer even mee zoet. Daarna koop ik nog een keer Wario Ware.

    Weet iemand waar je screen protectors voor het touchscreen kan kopen? Daar bedoel ik dus die plastic velletjes mee.
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb al veel bij Bol.com besteld , maar de bestelstatus werd de laaste tijd veelste te laat bijgewerkt.
    Als ik het pakket in huis had , kreeg ik 's avonds een emailtje van Bol.com dat ik de bestelling over 2á3 dagen in huis krijg.
    Mijn DS staat nu gepre-orderd en ik ben benieuwd wanner ik hem thuis krijg.

    @Wouter87
    Bij www.pdashop.nl verkopen ze de Brando screenprotector voor de DS.
    Dit zijn de beste die je kunt krijgen.
     
  17. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind mn DS nog al saai :D waar koop ik die vreemde schroevendraaiers? ( mercedes icoon vormig)
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb laatst bij de Formido een setje bitjes gekocht ( 50-delig ) en daar zatten ook de bitjes in die Nintendo gebruikt.
     
  19. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    das mooi :D heb je em al eens opengehaald?
    dacht er over een beetje DS te airbrushen ( als het niet te duur is)
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb 1x mijn GBA open gehad , de stof krijg je erna heel moeilijk eruit.
    De GBA was behoorlijk statisch was binnen.
    Ik denk dat het ook het geval is met de DS.

    Ik zag het setje bij de verschillende bouwmarkten liggen voor nog geen € 8.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina