[Halo 2] Tips & Tricks

Discussie in 'Algemeen' gestart door Michael_T, 12 nov 2004.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja is handig. Maar niet echt bruikbaar in een gevecht. Wat wel kan en wat ik ook vaak gebruik als ik tegen mijn kameraden speel. Bij Foundation heb je 2 kanten aan de ene kant heb 2 tonnetjes en bij de andere kant 3 tonnetjes. Ren zo snel mogelijk na 2 tonnetje toe en gooi er een granaat voor spring met gevoel en met een beetje geluk kom je dan op het randje (gewoon naar voren springen) nu kan je gewoon na het midden toe lopen op het level. Tis wel grappig, zeggen ze opeens WTF hoe kom jij daar nu weer zo snel :9 Je kan dit gewoon zonder overschild doen. Pak wel eerst als het wil een Battle Rifle, Of stel dat gewoon ff in dat je met dat wapen begint :)
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    het is inderdaad niet echt handig maar wel als je online een Rocket Launcher hebt en je tegenstanders met voertuigen door Zanziber jakkeren.
     
  3. djlaulau

    djlaulau Lamlendigheid

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had laatst zelf een glitch mogelijkheid gevonden op zanzibar, nog niet echt uitgewerkt, ik weet ook niet of ie bekend is maar goed. als je op zanzibar een scorpion tank instelt, en dan um met die propellor omgooit, dan staat er als je er op staat Hold X to flip Scorpion. Maar als je het goed doet vlieg je dan echt een kilometer weg, zo ben ik op het dak bij zanzibar gekomen !! ook grappig is als de tank klem komt te zitten tussen dat pad naar het zwaard en de propellor, dan wordt ie weggeknald!
     
  4. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet waar ik het moet posten dus doe het maar hier.
    Als je Halo 2 op legendary uitspeelt krijg je dan nog iets anders (zoals bij deel 1) als het zo is hoef je het niet te vertellen want wil het zelf 1st halen (als dat teminste lukt) hoef alleen te weten of je wat speciaals krijgt.
    Bij voorbaat dank
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nope nix...Alleen Foundation Multiplayer map krijg je er bij, maar dat wist je al lijkt mij.
     
  6. splinter cell16

    splinter cell16 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb een vraagje over die glitch dat je in de passenger seat van de warthog gaat zitten en dan een banshee locked met je zwaard als je dan uitstapt hoor je heel ver weg te vliegen maar ik stop naar ongeveer 20-30 meter met vliegen alsof ik tegen een onzichtbare muur aan knal, weet iemand wat ik moet doen om verder te kunnen vliegen??
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    zo ver mogelijk weg vliegen. in Caugulation werkt het zekr
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, gewoon in Coacolation. Dat is ook het grootste level. Je moet dus ook de warthog helemaal aan de andere kant van het level zetten. En waar precies knal jij dan tegen die muur?
     
  9. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    * Coagulation
     
  10. splinter cell16

    splinter cell16 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt ik zal het uitproberen het is me zojuist gelukt in de campaign om op de brug (dat level naar outkirts) zo'n groot alien schip die voertuigen dropt te locken met me zwaard en toen ging ik wel heel ver maar dat kwam dus waarschijnlijk omdat dat schip ook al heel ver weg was gevlogen!!:D:D
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb vandaag ff na een dik Half uurtje gamen de Scarab Gun maar ff gehaald :cool:. Man wat is dat een gekloot zeg met die banshee, hij zit meer de helft van de tijd tegen de muur aan te Fietsen dan dat tie je lekker achtervolgd. Maar goed, Twas wel ff grappig om der mee te schieten. Is wel lol wat voor geluidje van dat maffe ding afkomt als je der mee schiet.
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand mischien hoe je nou precies met de spectre boven op de muur in Coagulation komt? Erop rijden lukt wel. Maar erop komen lukt niet.
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Je moet eigenlijk door je voertuig/spectre door de ontzichtbaremuur heen laten drukken. Tis mij zelf ook nog niet gelukt maar zo doen zij het wel :)
     

Deel Deze Pagina