Binnenkort komt het vervolg op The Suffering uit genaamd The Suffering:Ties That Blind. Deze keer kom je in de straten van Baltimore terecht nadat je was gevlucht van het eiland. Maar al de monsters zullen je achter volgen naar de stad. Het vervolg zal weer ''over the top'' actie met horror onderdelen bevatten. Ik heb erg veel van deel 1 genoten wat denken jullie over dit vervolg Hier nog wat screens:
The Suffering 1 was een spel dat mij constant bleef boeien, - De verhaallijn - de monsters - De spanning ! Speelde het vaak snachts en kreeg er soms de rillingen van ! Deeltje twee komt zeker wel in mijn collectie !
The Suffering komt binnenkort in mijn collectie, mede door de verhaallijn en de spanning. Het verhaal in een spel vind ik toch wel heel belangrijk
Dat is bij elk spel wel 1 van de belangrijkste punten jah. En bij The Suffering is de verhaal lijn heel erg goed. Maar ik denk niet dat ik hem haal, Ik zit meer te wachten op COLD FEAR.
gast als je naar de intertoys gaat heb je hem voor maar €10,- ik vond deel 1 ook gaaf maar deel 2 lijkt in de screens in alle opzichten op deeltje 1..het enige verschil is dat je nu in een stad speelt.. ik vind dat ze wel wa nieuwe monsters moeten toevoegen :{