Laat iedereen het ff in zijn msn naam zetten (vraag het ook iedereen bij msn)! Dan verspreid het wat sneller dan op deze manier... Wie kan er ff een goede zin bedenken om neer te zetten?
Eey, Er is een virus aan het rondspreiden met een .PIM bestands naam. Nou dat virus is erg klote voor je computer want het neemt je pc over en je msn en het verspreid aan anderen als je het hebt geopent. Het zijn vage bestanden met de naam : Lesbian Girls of Crazy Frog of Jeniffer Lopez of nog vele meer. Stuur dit door zodat andere mensen niet in de problemen komen!! Zo goed?
hej kheb het over een msn naam hoor! geen heel boek... Is dit wat: LET OP! groot msn virus! download geen .PIM bestanden van iemand!!! (<- gebruik dat als msn naam!) Wat doet het virus nou precies?
stelletje slimmeriken bij elkaar ook... .pif bestanden zijn MS-DOS programma's... je kunt er dus geen hol mee en t is alleen maar om n beetje te etteren. .pif bestanden of .exe bestanden gewoon nie accepteren
Mijn msn doet het niet meer. En ik heb helemaal niks geopend. Het is al een hele tijd. Hij doet superlang over aanmelden. En dan hoor ik ploep en staat er dat het is mislukt. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Volgens mij ben ik er nu vanaf (na ruim 2 uur irritatie). Maar hoe weet ik zeker dat hij er vanaf is?
:| ow ok kzal van hem afblijven maar ik blij dat ik niet zoow dom ben geweest om dat te openen (het klopt ook wel omdat ik vroeg aan hem wat is dat ik kreeg geen antwoord maar als ik zijn schermpje wegklikte dan kwam hij steeds weer ... bedankt Jeroen
Damn, dan is dit de tweede golf van die .pif (bropia) virussen weer. Een week of 2 geleden was ik aan de beurt . Ik weet nu wel dat je niet met 2 dingen half moet bezig zijn, dat gaat fout . Ik zat te xboxen en half op msn. Een vriend stuurt die link, ik open, en klung. *Roxje was de lul*. Het is vrij makkelijk weer te verwijderen. Gewoon zorgen dat je je pc ook goed beveiligd . Hij vroeg namelijk toestemming om het register te wijzigen, en toen had ik zo iets van, nah doe maar niet. Daarna virusscanner en ad-aware/spybot laten draaien. En om het af te ronden de bropia removal tool. Toen was ie dood
Er is ook een paar keer geprobeert er een naar mij te sturen... Mona Lisa wants her smile back (17 K) en nog 1, een of ander filpje (17 K) Gewoon, is het bestand 17K of in de buurt daarvan. Dan niet eccepteren. Ziezo moet je opletten! BTW, een bestand accepteren van iemand die niets tegen je gezegt heeft, is niet bepaald slim :{
Je had een week of 2 terug dat handcuffs virus ofzo ja, laatst stuurde een paar peeps (die ik nooit spreek) me weer zo'n nieuwe variant daarvan. Debiele troep.
Het virus heet de W32.Kelvir.B virus. Ik heb er gelukkig geen last van omdat ik het niet geaccepteerd heb. Maar ik heb wel een programmatje die waarschijnlijk je virus weghaalt: http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.kelvir.d.removal.tool.html Als het niet lukt dan moet je even naar deze site hieronder gaan: http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.kelvir.b.html
ik heb het ook gehad wat moet ik nu doen ik heb het met me domme kop geopent maar wist niet dat het een v(i)rus was