1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[conflict desert storm] cheats ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterS, 5 okt 2002.

  1. masterS

    masterS Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    conflict desert storm

    weet iemand mischien cheats voor het spel conflict desert storm???????????:confused: :confused:



    ----------------------------------------------------------------------------------------------------
    if you don't have a xbox where do you life for
    xbox rulez}:] }:] }:] 8) 8) 8) 8)
     
  2. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
  3. afraidtech

    afraidtech whatever

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    je gaat toch niet cheaten? koop je een speel voor veel geld en dan ga je cheaten ]:-
     
  4. XXXiphos

    XXXiphos New Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm zie ook niet echt in wat een leuke cheat in CDS zou zijn... bij een spel met superveel te unlocken content kan ik het af en toe nog wel begrijpen, maar voor een game als CDS?
     
  5. Scirocco

    Scirocco GaDziLLo

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nu ook en ik vind het persoonlijk een vette game, maar om er cheats voor te gaan gebruiken?! ZONDER !!!
     
  6. Erik

    Erik aka XerO

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Offtopic: No comment:r

    Back Ontopic
     
  7. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    ten eerste wil ik iedereen die hier off topic gereageert heeft waarschuwen, iedereen mag doen en laten wat ie wil, ik gebruik ook cheats en iedereen die er moeite mee heeft moet niet reageren en anders ook niet, volgende keer is het een officieele waarschuwing

    en MasterS ben hard op zoek maar heb ze nog niet gevonden, als ik ze heb staan ze op Xbw.nl dus houd de site in de gaten
     

Deel Deze Pagina