welke gamshop had je dan gebeld dat deathrow morgen binnen zou komen want dan ga ik morgen naar de stad!!!
top 5 van spellen die ik ga kopen ( van binnenkort tot een tijdje erna) : NHL 2003 FIFA 2003 NFS:HP2 NBA Live 2003 MK: Deadly Alliance
NFS Hot Pursuit 2 is vertraagd en verplaatst naar 31 Oktober..voor meer info check topic : NFS vertraagd
van de komende maanden koop ik: -Morrowind -THPS4 -Buffy (krijg ik toegestuurd nog van XM) -Splinter Cell -Blinx
In Zwolle heb je van de 132 spellen die uit zijn maar 15-20 spellen dixons en freerecord hebben geneens die spellen die jullie opnoemen the thing of hitman 2 enzo staat allemaal wel released zogenaamd
Deze week komt Timesplitters 2. Daar is niemand echt entousiast over hé ? Krijgt geweldige reviews hoor, de tweede Goldeneye schijnt. Goeie singleplayer en een multiplayer met bots en een gigantische hoeveelheid opties. En niet te vergeten kun je je eigen levels maken. en hij is 1-16 players dus hij zal ook wel online gaan bij Gamespy en zo. Hitman 2 en The Thing lijken me niet echt wereldgames, hoor je over twee maanden niks meer over. Deathrow is helemaal bagger, hoe je daar enthousiast over kunt zijn begrijp ik echt niet. Quantum Redshift is wel heel goed als je daar van houdt. Einde van de maand nog CMR 3 en dan wordt het weer een paar weekjes stil volgens mij...
TS 2 wordt idd zwaar onderschat. Kgaat em zker halen The Thing is een erg leuke/vrij creepy game: behoorlijk K Hitman 2 is volgens mij voor de stealthy-kind-a-guys behoorlijk stoer gamepje, en Deathrow .... hmmm ... tjah ... kweeniet wat k er van moet denken ... mzzl Munch and Abe
Ik ben er ook nog sterk aan het denken om me die ook nog te halen!! Maar is hij niet veel te moeilijk zoals ik gehoord had bijv. met die weinige savepoints, of is het wel uit te spelen??