Medion Service super slecht!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door carlito, 28 nov 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is beter, in ieder geval bedankt allemaal voor jullie antwoorden. ik weet nu tenminste dat ik niet de enige ben met problemen bij medion. ik wacht nog even af en anders breng ik hem lekker terug naar de aldi en vraag ik mijn geld terug.

2. Brabus Freak

Brabus Freak Range Rover TD6

Leuk Bevonden:
    2
    medion, zijn da nie die aldi-pc's?

3. The SoldieR

The SoldieR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Medion is eigenlijk een handelsmerk wat gebruikt wordt voor de aldi.

4. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Medion service met de MD 8383 XL (laaste aldi pc)

Ik had last van de koeling die erg veel lawaai maakte, ik opgebeld naar Medion en heb kon na 3 dagen terecht bij hun service center (10km van mij vandaan!) Ik het probleem uitgelegt en aan de monteur. hij zei dat ie een nieuwe koeling zou monteren. Ik vroeg hem of ik mee mocht kijken hoe hij dat deed, omdat ik het interessant vindt. Dat mog ik meegegaan en gekeken hoe hij mij een nieuwe koeling aanbracht. Vervolgens thuis zet ikd e pc aan. en wat denk je niks veranderd! Toen ben ik rond gaan kijken op internet en werdt mij al snel duidelijk dat een: Coolermaster' een stille en stabiele betrouwbare pc koeler is. Ik die gekocht, maar ik kon het zelf niet onteren vervolgens ben ik gewoon naar Medion Service Center heen gereden. Zonder afspraak of wat dan ook, naar ben monteur gevraagt die mij voorheen geholpen had. Hij kwam en zette er gratis voor mij de ''Coolermaster hyper 48' erin. Het probleem opgelost van een Fan speed van 4500RPM bij belasting van de pc, naar 1200 RPM contant wat je ook doet. Dus ik ben heel blij met de Service van medion, zelf had ik wel de koeling betaald omdat ik ook gewoon een goede koelinmg erin wilde IVp de standaard koeling van de Md 8383 XL. Grtais zonder afspraak geinstalleerd en snel geholpen.

Wat betreft uren in wachtrij bij bij telefonische ondersteunig heb ik nog nooit meegemaakt. Ik ehb het geluk dat ik 10Km van GCS afwoon en, er gewoon heen rijdt als er wat is.

De afgelopen weken deed mijn Pioneer 108 Dvd writer het ineens heel raar want hij deed over een dvd barnden op 8X 45 Min ipv 10. vervolgens heb ik nog een paar uitvallen gehad van mislukte media, voorheen was dat nooit. Veel gekloot met die brander dus.

Ben ik weer ZONDER afspraak gewoon naar Medion heen gereden. Ik kom binnen vraagt de aanwezige secetaresse, wat kwam doen ik zei: Dat mijn dvd writer raar deed, ze vroeg heb je een afspraak? Nee zei ik maar vroeg naar de monteur die mijn koeling had vervangen 2 maanden eerder. (gezegt dat ik niet wist dat een afspraak moest maken. dat wist ik natuurlijk wel) Ze ging kijken en 5 min later kwam ze terug met die gozer. Ik uitgelegt dat mijn pc nu kei stil was enzo maar dat de Dvd writer flipte.

Die montuer zei meteen ff kijken of hij de pioneer 108 op voorraad had, 5 min later teug en hij had er nog 2. En zette er meteen een nieuw exemplaar in (zonder te testen, of repareren van de huidige brander!!!) 10 min later stondt ik buiten met een nieuwe dvd writer.

Nu werkt alles weer perfect, ze amken wat mij beterft wel de garantie waar. want:

- Meteen te woord gestaan
    - Niks testen gelijk nieuwe hardware
    - Zelf brengen en meteen weer meenemen
    - Zonder afspraak aankomen en nog gelijk geholpen worden ook
    - Super service dus voor mij.

Als er nog ooit iets is met mijn MD 8383 Xl dan schiet naar medion panningen en ga nieuwe hardware halen zonder afspraak!!!

5. Bij mij ook goede service!

Had een probleem en dezelfde dag dat ik belde, kwam er een monteur (aan huis!) en repareerde het zaakje.

Top service! Verder nooit problemen gehad met Medion producten.

6. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik had zelf een probleem dat mijn laptop steeds uitviel omdat die te heet werd. Medion gebelt en ze kwamen ´m binnen een dag ophalen. Na 4 dagen kreeg ik ´m terug, helemaal schoongemaakt en met een nieuwe harde schijf erin want die bleek kapot te zijn net zoals mijn dvd speler.Ik heb nu ook ineens een temperatuursensor op mijn moederbord, wat ik eerst niet had en de harde schijf is ook van een ander(beter) type. Kortom ben zeer tevreden over de service :)

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43

dat vind ik belachelijk, die pc's zijn idd goedkoop maar dat is een dell ook en die hebben juist een aardige service, je hoeft er dus niet er van uit te gaan dat als je een pc koopt die goedkoop is je ook meteen inlevert op de service

trouwens, de onderdelen zijn tog niet van medion? wel eens een processor gezien van medion :confused:

8. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Medion 5.1 set, en die was na 1 week kapot, ik kon hem gratis terugsturen en binnen een week had ik een nieuwe set! Echt een perfecte service, bij mij dan..

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ik heb er zelf geen ervaringen mee. Maar verkopen ze die krengen niet bij de Aldi ofzo? Bij de Scheer en Foppen waar ik stage heb gelopen, verkopen ze die dingen niet. Dat is denk ik om slechte zaken te doen voorkomen. En boze klanten uit de deur te houden. De wasmachines van Bauknecht zijn de laatste jaren ook niet van geweldige kwaliteit, maar die zijn nog wel verkoopbaar. 8)
    Maar dat is om maar een voorbeeld te noemen. Ik denk dat jezelfs nog beter af bent met een Packard Bell computer. Al lopen ze er hier in Sneek vaak over te zeuren. Packard Bell = Packard Hell :mad: }:]

10. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Ik vind die service eigenlijk wel goed. Helpdesk is goed bereikbaar.
    Laatst was de aan/uit knop kaduuk. Een paar dagen later kwam er iemand langs om de voorkant van de computerkast te vervangen :)

11. evisu

evisu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje zitten zeuren hiero _0/

EEN ALDI .... daar betaal je ook voor, als je service wil zul je bij een computer zaak moeten bestellen.

_0/

12. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    ehh, jullie zeggen nu allemaal wel : goede service, snel nieuwe onderdelen enzo, maar die computer is toch echt kapot hoor. Ook al komt er een monteur binnen 1 dag, ook al krijg je gratis onderdelen, die computer is nog steeds kapot gegaan wat niet hoort. Als mijn pc binnen 1 maand kapot zou gaan zou ik geen woord goeds over dat bedrijf zeggen, ook al kreeg ik een nieuwe :{

13. nl1ak

nl1ak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En je denkt dat dat alleen bij een Aldi product kan gebeuren dat ie
    binnen 1 maand kapot gaat.
    Think Again. Zelfs de meest dure luxe producten gaan of zijn regelmatig
    kapot gelijk of kort na de aanschaf.

14. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo zou ik het exact posten. Dit is ook mijn mening.

15. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Van AL mijn apparatuur wat ik hier heb,
    is er 1 keer iets kapot gegaan,
    doordat het gevallen was.
    Ik heb wel wat duurdere merken zoals philips,sony,siemens enzovoorts.
    Dit doet er wel degelijk toe. Voor meer geld heb je betere kwaliteit.

Dure luxe producten kunnen ook wel kapot gaan, maar ZEKER niet regelmatig.

16. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Valt wel mee. JVC TV, kapot na 4 jaar. Niet meer te reperaren. 4 jaar! Canon printer, na een jaar kapot. Reparen is duurder dan een nieuwe printer. :{ DVD speler van JVC, drie jaar oud, pakte 90% van de DVD's niet meer. Was nog wel te reperaren, maargoed.

17. puoeshiye

puoeshiye Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wel, ik had problemen met mijn "cybermax" laptop uit kruidvat dus...ik ga naar msc (medion service center) in Gent (1,5 u rijden)waar ze eerst lastig doen over de garantie en hem daarna binnennemen (op 10 mei) een maand later bel ik hoe het staat met mijn laptop aangezien ik hem nodig had voor school "jouw leptop is noch in pehandeling" zei het nederlandse meisje uit het hoofdkantoor in nederland aan de andere kant. na veel rondgebeld te hebben ben ik hem eindelijk kunnen gaan afhalen in gent. thuis aangekomen waren er plots problemen met de batterij--> laptop werkte enkel wanneer hij in het stopcontact zat. ik bel terug naar msc "nouw mefrouw, he licht waarschijnlijk aan u accu" zei de jongeman van de technische dienst. enkele dagen later kwamen ze mijn accu ophalen en na twee weken brachten ze me een nieuwe maar de problemen bleven bestaan. na meer als anderhalve maand werd ik serieus ongeduldig dus ik bel terug " ja mefrouw dan sal het aan u leptop liggen, steek hem in een toos en dan komen wij hem halen" ik: "maar ik heb hem nodig voor mijn examens en stage--> jongeman aan de andere kant: "nouw ja, nu heeft u er ook niet aan"
    GRRRRRRRR dus... ik doe wat me gezegd wordt en ben mijn laptop weer kwijt! na enkele keren gebeld te hebben in het begin van juli kon iemand me zeggen dat ik hem 27 juli terug ging hebben (Gisteren dus) er is niemand aan de deur geweest dus heb nog steeds geen laptop!
    Vandaag (zaterdag 28 juli) bel ik naar MSC nederland en vraag nu eindelijk eens wat het probleem is want dat het de spuigaten begint uit te lopen!
    En die Hollandse griet begint me gewoon uit te lachen! (hollandse griet slaat niet op alle nederlandse meisjes maar wel op die van f*cking MSC!)
    NOOOIT NOOOOOOIT nooit of te nimmer koop ik nog iets van medion, cybermax of enig ander bijhorend merk! van de mp 3 spelers van medion was ik tevreden maar dit gaat er zwaaaaaaar over!

18. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Een hoop Hollandse en Nederland in je verhaal, je komt vast niet uit Nederland of wel? Maargoed ik snap je frustatie wel, beter gewoon een pc in een computerwinkel kopen.

19. PhilleeAlien

PhilleeAlien Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hah! Juist hetzelfde probleem met iedereen,, Medion zijn profiteurs. Ze doen pogingen om je op te lichten met valse belastingen van 65 euro en hebben KLOTE producten!
    Ik en mijn vader hebben al ondervonden dat ik het eerste geld dat ik ga spenderen met mijn salaris van mn vakantiejob,, naar een Alienware of Hp PC gaat, AUTOMATISCH!
    Nvidia graphische kaarten en Razor-stuff. Alles wat het merknaam Medion op zich heeft is net als het kopen van een rotte banaan. Het is gewoon absurd dat ze Medion nog op de markt zetten, ik heb nog geen ervaring met de service, maar naar gelang van de comentaar zou Medion al ogen hebben getrokken. Ik verklaar Medion als Officiële FAIL van de Pc producten op de planeet, t'is gewoon een Kut-conferentie.

20. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Zullen we anders geen threads van 3 jaar oud kicken? :thumbs: Als er nou nog iets nuttigs in je reply stond..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina