FiFa 2003 Of ISS

Discussie in 'Algemeen' gestart door USA2003, 6 okt 2002.

1. USA2003

USA2003 TeNShinHaN

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi...ik wil graag weten voor welke game jullie kiezen...
    Gaan jullie voor de 2003 serie van EA of gaan jullie voor Konami's nieuwe soccergame??

2. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik ga voor FIFA gaan, ik vond hun andere FIFA's toch altijd vrij goed

3. USA2003

USA2003 TeNShinHaN

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry van dat gezeur met de belgische competitie....
    Ik draafde door....:confused:

4. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik verontschuldig me ook, ik draafde ook wat door

even goeie vriende;)

5. USA2003

USA2003 TeNShinHaN

Leuk Bevonden:
    0
    Even goeie vrienden :)

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ISS2 op de Xbox vind ik sowieso bagger, heb FIFA al gespeeld (beta, niet de PC demo) en die wordt echt goed, beter dan ISS en waarschijnlijk gelijk aan PES

7. USA2003

USA2003 TeNShinHaN

Leuk Bevonden:
    0
    is het spel goed te spelen met de XBox Controller Wouter?

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Yup, al raad ik er wel een S Controller voor aan :D

9. USA2003

USA2003 TeNShinHaN

Leuk Bevonden:
    0
    oh okay...thnx man...ik zat echt na te denken of ik het voor de pc, ps2, of xbox moest kopen.....k koop hem eerst voor de xbox...en misschien koop ik het dan ook een keer voor de pc....

10. Gazzo

Gazzo Belgium Xbox Masta

Leuk Bevonden:
    0
    kga 'm oo kzeker kopen voor xbox
    heb ze van elk jaar al gespeeld
    en fifa blijft gewoon't vetste voetbalspel wa er is
    ik snap heel die hype rond PES nie
    vind da een kutspel

11. Drax

Drax nuMETALhater

Leuk Bevonden:
    0
    Oh gossie, Wouter komt weer om de hoek kijken...

Kijk, ieder zijn eigen mening hoor maar de keren dat jij ISS2 nu al afgezeikt hebt zijn zolangzamerhand niet meer te tellen.

Begint een beetje op te vallen, Wouter ;) Het lijkt wel een hetze.

ISS2 is allesbehalve bagger, het is een prima voetbalspel, niet te makkelijk, ziet er goed uit, mooie goals te scoren en al met al erg leuk. Van de eerste generatie voetbalspellen (FIFA, Beckham, Red Card en ISS2) vind ik het veruit de beste.

Maar nu komt de 2e generatie er alweer aan, dus het kan alleen maar beter worden.

De verhalen over de nieuwe FIFA klinken heel hoopgevend. Ik hoop dat het geen hype blijkt te zijn (we kennen EA per slot van rekening...) en ze echt met een superieure FIFA gaan komen. Dan koop ik die met alle plezier.

Aan de andere kant komt er ook binnen afzienbare tijd Club Football van Codemasters (met mijn cluppie in de hoofdrol voor de Nederlandse versie). Ik ben wel erg benieuwd of dat nog wat wordt, Codemaster maakt wel kwaliteitsspul altijd).

En naar ik aan mag nemen zijn de boys van Konami ook bezig met hetzij ISS3, hetzij PES (god, I hope so!).

Plus wil ook Microsoft met een goed voetbalspel komen (al is dat nog wel heeeeeel ver weg aangzien ze nu mensen zoeken voor dat development team).

Laatst bewerkt: 7 okt 2002
  12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Er wordt gevraagd, voor welke game gaan jullie? Ik zeg , en dat staat ook in jouw quote, "Ik VIND ISS2 sowieso bagger". Dat is een _mening_. Als ik een voetbal spel speel moet die goed zijn, en dus heb ik me al jaren geleden neergelegt bij de FIFA serie, maar na het spelen van 2003 een aantal weekjes geleden weet ik het bijna zeker ; FIFA is klaar om de strijd met PES aan te gaan.

13. houtbakker

houtbakker Console addicted

Leuk Bevonden:
    0
    Over welke je het beste kan kopen heb ik geen mening omdat ik niet bekend ben met de nieuwste Fifa. Zelf heb ik nu ISS2 en ik ben er gematigd tevreden over. Aan de gameplay is weinig verkeerd, de graphics zijn echter niet meer dan matig en de snelheid van het spel (hoewel instelbaar) ligt niet hoog. Een lekker strakke bal geven lukt niet, het lijkt soms wel of de bal lek is. Het spel valt me niet echt tegen maar ik kan me niet voorstellen dat er niet wat beters komt.

14. Drax

Drax nuMETALhater

Leuk Bevonden:
    0
    Wouter, ik gaf toch ook al aan dat ieder zijn eigen mening heeft? En jij in dit geval ook. Kijk maar eens terug, ik beweer echt niets anders.

En het was vooral maar een beetje pesten (zie smiley).

Je ervaringen met de nieuwe FIFA klinken erg hoopgevend en ik ben uiterst benieuwd naar het uiteindelijke spel. Zou weleens fijn zijn dat na zoveel jaren bagger er eindelijk een FIFA zou komen om trots op te zijn.

En wat houtbakker betreft: Ja tuurlijk komt er wat beters, dit waren pas de eerste generatie voetbalspellen. Dat komt wel goed lijkt me. Zie de berichtgeving omtrent de nieuwe FIFA.

Wat die strakke ballen betreft, die komen er bij mij toch redelijk vloeiend uit, dus je zal het waarschijnlijk verkeerd aanpakken ofzo.

15. houtbakker

houtbakker Console addicted

Leuk Bevonden:
    0
    Met die strakke ballen bedoel ik dat je geen bal kunt schieten die hard en met een rechte lijn aankomt, (behalve wanneer je hard op het doel schiet) als je iemand een pas geeft komt de bal steeds met een boogje aan.

16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik vind iss supper goed hoor ????
    maar ik heb fifa 2003 nog niet gespeeld...

17. Drax

Drax nuMETALhater

Leuk Bevonden:
    0
    houtbakker: dat zeg ik, dat kan dus wel.

Probeer voor de grap maar eens de knop die je voor je lange passes en voorzetten gebruikt 2 keer snel achter elkaar in te drukken. Geen pisboogjes meer maar strak gegeven ballen.

Deel Deze Pagina