Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt maar ik kon hem niet vinden omdat ik hem al een keer had gevonden en verkocht maar ik heb hem weer.

    En ik heb deadric gaundlets gevonden en die kan je goed enchanten maar weet iemand of er ook een deadric cuircas bijvoorbeeld is zo ja waar kan ik die krijgen?
     
  2. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij op drens plantage, in zijn huis.
     
  3. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke het zijn graves maar toch bedankt
    en ik heb op ergens gelezen dat er bij various daedric Ruins heel veel daedric spul ligt maar weet iemand waar dat is?
     
  4. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom ga je niet voor de Cuirass of the Savior's hide? echt een relaxt dingetje hoor!

    verschillende plekken op het eiland, de ene ligt meer dan de ander, bij bal fell is geloof wel veel te halen, maar dat verschilt ook op welke level je ben, hoe hoger je level hoe meer/beter je tegen komt.
     
  5. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Er is maar 1 Deadric Cuiras. En dat heeft Dyviath Fyr aan. Net zoals hij de enige is met de pauldrens. Je zult Dyviath Fyr dus moeten verslaan om het hele armor bij elkaar te krijgen (dit kan overigens pas nadat je de main quest hebt gedaan).
    Mocht je dit van plan zijn. Zorg dat je op een redelijk hoog level zit, aangezien Dyviath Fyr een van de sterkste personages in het spel is.

    Overigens ging mijn voorkeur uit naar de Ebony Mail. Nadeel is wel dat je de hele Temple moet doorlopen voordat je dit armor krijgt. Maar dan heb je ook wat.
     
  6. Dr-M

    Dr-M Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm goedenmiddag ook ik heb een vraagje over morrowind
    heb hem nu op de xbox en speelde het daarvoor op de pc en op de pc was er niks aan de hand maar nu kan ik niet verder met de blades quest omdat die verdomde dwemer cube niet in archingtangh ligt
    heb die hele ruine doorgezocht zelfs met levatation bij deep ore passage alle drie de verdiepingen. vervolgens heb ik (voor zo ver ik weet ) alle andere dwemer ruines buiten gostgate af- geslacht/gelopen en gezocht en kan dat ding nog steeds niet vinden kan iemand me hier helpen want wordt een beetje gek hierzo :p bij voorbaat bedankt
     
  7. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een quote van benneke (komt hij weer eens op tijd voor het antwoord :+ )
     
  8. Dr-M

    Dr-M Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je cells of the hollow hand want daar ligt hij ook niet en die vent die ik meteen dood maak daar heeft hem ook niet
    ik viond het raar want op de pc ligt hij daar wel en zijn er extra cubussen in de omloop bij andere ruins alleen hier heb ik er nog geen 1 gevonden in het hele spel
     
  9. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heb je gelijk, maar in een faq heb ik gelezen dat hij ook in various daedric ruine ligt maar als iemand weet waar die is dan kan ik gaan kijken.
     
  10. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zo heet die ruimte.
    Er zijn 2 kamers. In een van die twee ligt de dwemer tube in een kast.
     
  11. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag je eens raden. Divayth Fyr woont in... Tel Fyr :cool:
    Hij staat helemaal bovenin de toren.
     
  12. Dr-M

    Dr-M Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    die dwemer tube ligt bij mij naast die stoom machine er is ook een gast met een dagger en uiteraard geen partij en hij heeft het ook niet
    er zijn maar 2 deuren hierzo naar cells of the hollow hand en weepingbel hall
     
  13. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even op gamefaqs gekeken. Dus toch in de Cell of the hollow hand :cool:
    De kamer is erg donker, gewoon even in beide kamers langs de muren lopen en op alle schappen mikken tot je hem gevonden hebt.

    Inside, it's a very simple and direct path to get the puzzle box. The ruins
    are huge and sprawling, but we barely need to explore them at all. Inside,
    follow the path around the circular archway to get to the bottom. At the
    bottom you'll find two opponents in your way - Frink Ruuz, and Surus Velvus.
    Kill them both, and loot their bodies.

    You'll see a two-floored structure opposite the path you came down on. On the
    left is a rock path, leading up to the second floor. Go up, empty the rusted
    Dwemer cabinet for the coin and cog, then enter the door on the left, to the
    Cells of Hollow Hand.

    Inside is Boss Crito, who will attack when he sees you. Kill him too. On the
    left hand side of the room, the puzzle box sits on the small set of shelves.
    Pick it up, and your journal will automatically update. Take the puzzle box
    back to Hasphat.
     
  14. Dr-M

    Dr-M Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    zie je niet en dat is dus juist het vreemde bij mij bij mij is er geen bos crito maar idelean taitaes en de cube staat op geen enkele shelve en dat frustreert me dan ook zo dat ding is echt te nergens te bekennen en niet om mezelf op te hemelen ofzo maar ben echt geen rookie ofzo dit is echt te naadje voor woorden
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2005
  15. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me sterk dat de cube er niet ligt. Het is maar een klein ding en de ruimte is erg donker.
    Zit je zeker in de goede kamer? Ik heb nog nooit gehoord dat NPC's die belangrijk zijn voor main quests op andere plekken staan.
    Zet je tv eens een stuk lichter, en loop dan de 2 kamers "cell of the holow hand' nog eens na. Ik heb het spel een aantal keer gespeeld. De 2e keer moest ik weer zoeken waar die cube precies lag, terwijl ik hem de eerste keer al een keer gevonden had.
     
  16. Dr-M

    Dr-M Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het nog een keer nagelopen met light spel en tv op het aller lichts en kan je verzekeren dat de cube er niet ligt weet ook echt niet hoe het komt ben niet iemand die snel hulp vraagt maar dit probleem daar kan ik echt niet omheen en blijf het vreemd vinden want dit is ook niet de eerste keer voor mij dat ik het speel
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2005
  17. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Als hij er echt niet ligt kan ik je niet verder helpen. Ik kan het niet echt geloven.
    Tot nu toe vond iedereen de cube uiteindelijk wel, ook al dachten ze dat hij er niet lag.
    Ben jij toevallig al vaker in die grot geweest?
     
  18. Dr-M

    Dr-M Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ben der vaak geweest vandaar dat ik ook die vraag stelde, blijf het vreemd vinden denk zelf dat er nu nog 1 mogelijkheid is namelijk dat die computer het niet goed heeft verwerkt op een hele oude savegame en dat hij er daardoor niet is. Dus heb nu een nieuw spel aangemaakt en ga nu kijken of het wel lukt anders zo niet dan zal de cd wel beschadigd zijn want iets anders kan ik ook niet bedenken
     
  19. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde ook, vaker met deze char. Dan zou het nog kunnen dat je hem eerder meegenomen hebt.
    Maar kijk eens met je nieuwe char, als hij er dan nog niet ligt mag je gek worden :+
     
  20. Dr-M

    Dr-M Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    yes eindelijk de permissie to lose my mind |:- 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina