SEGA GT 2002 of Commandos 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door XBOXjunkXL, 7 okt 2002.

1. XBOXjunkXL

XBOXjunkXL XBOX Freak 4 LIFE

Leuk Bevonden:
    0
    Welk van deze twee is qua gameplay, graphix etc beter om te kopen?? Welke zou jij kopen als je moest kiezen en waarom zou je die dan kiezen?? het is niet het zelfde genre maar nog zou ik graag willen weten van jullie welke jullie beter lijkt!!

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hoe bedoel je appels met peren vergelijken..

3. XBOXjunkXL

XBOXjunkXL XBOX Freak 4 LIFE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik bedoel gewoon welke het langste leuk blijft ??

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    SEGA GT 2002 is nog niet uit, vrij weinig personen hebben die dan al kunnen spelen (mensen met USA Xbox wel), ik heb hem wel gespeeld en hij schijnt idd best wel lang te zijn. Commandos 2 is ook errug 'lang' maar meer omdat je vrij langzaam speelt, vaak overnieuw moet beginnen etc :D

5. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

als je weinig geduld heb met games moet je commando laten liggen denk ik

6. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    sega gt 2002 is echt vet, je doet er best lang over (zit ongeveer tussen halo en pgr in qua lengte) en het is echt leuk en uitdagend. je hebt twee seizoenen official races, dat zijn ongeveer 30-40 races in totaal, je hebt iets van 5 license races, die zijn wel pittig en je hebt event races, dat zijn een stuk of 10 races per seizoen die je rijdt in verschillende auto's (supercar, monster B rally, jaren '70, jaren '80, jaren '90 enz.) en je hebt de cronicle mode, waarin je met 10 verschillende oude auto's 6 races per auto moet uitrijden tegen jaren '70, begin jaren '80, eind jaren '80, begin jaren '90, eind jaren '90 en 21e eeuw. als je alle events, official races en cronicle mode doet, ben je zo'n 20 uur RACEtijd kwijt (+ dus nog de tijd die je kwijt bent aan auto's kopen, tunen, verkopen, enz.)

commando's 2 heeft ook een zeer lange speelduur, maar is erg moeilijk en soms ietwat irritant, daarom zou ik sega gt doen, dat is niet moeilijk en toch lange speelduur.

Deel Deze Pagina