Oh gossie, Wouter komt weer om de hoek kijken...
Kijk, ieder zijn eigen mening hoor maar de keren dat jij ISS2 nu al afgezeikt hebt zijn zolangzamerhand niet meer te tellen.
Begint een beetje op te vallen, Wouter
Het lijkt wel een hetze.
ISS2 is allesbehalve bagger, het is een prima voetbalspel, niet te makkelijk, ziet er goed uit, mooie goals te scoren en al met al erg leuk. Van de eerste generatie voetbalspellen (FIFA, Beckham, Red Card en ISS2) vind ik het veruit de beste.
Maar nu komt de 2e generatie er alweer aan, dus het kan alleen maar beter worden.
De verhalen over de nieuwe FIFA klinken heel hoopgevend. Ik hoop dat het geen hype blijkt te zijn (we kennen EA per slot van rekening...) en ze echt met een superieure FIFA gaan komen. Dan koop ik die met alle plezier.
Aan de andere kant komt er ook binnen afzienbare tijd Club Football van Codemasters (met mijn cluppie in de hoofdrol voor de Nederlandse versie). Ik ben wel erg benieuwd of dat nog wat wordt, Codemaster maakt wel kwaliteitsspul altijd).
En naar ik aan mag nemen zijn de boys van Konami ook bezig met hetzij ISS3, hetzij PES (god, I hope so!).
Plus wil ook Microsoft met een goed voetbalspel komen (al is dat nog wel heeeeeel ver weg aangzien ze nu mensen zoeken voor dat development team).
Laatst bewerkt: 7 okt 2002