[PC] Nintendo DS

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 26 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vandaag al in meerdere winkels DS games zien liggen. Vooral The Urbz en Tiger Woods. De DS hadden ze zogenaamd nog niet. Echt belachelijk gewoon! Wel alvast de spellen verkopen, maar nog niet de console zelf. Verkoop dan niks!
     
  2. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gespot bij de gameshop in den haag :) maar ik hoef hem niet daar stonden ook al een aantal psp games bij mar geen PSP :mad:
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Trouwens, de winkels houden zich niet aan de adviesprijs van nintendo van 29.99 tot 39.99.
    Maak daar maar tussen de 39.99 en de 49.99 van. Ik heb Spiderman 2 zien liggen voor 49.99 euro! Slaat nergens op.
    Het zijn trouwens wel hele mooie stevige doosjes, maar ze zijn wel erg dik. Ze zijn ongeveer netzo dik als een playstation 1 doosje.
    Maar nogmaals, de doosjes zijn erg mooi.
     
  4. dsfan

    dsfan geen woorden voor...

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb dat spulletjes paket ff besteld via bartsmit.com, dan heb ik het vrijdag binnen.

    16 In 1 Bundle Pack NDS
    In dit 16 in 1 bundle pack vindt je alles om van je Nintendo DS het ultieme game systeem te maken. De set bestaat uit: een zakje waarin je alles kunt bewaren, een carry case voor de NDS, headphones, een oplaadstation, twee NDS game cases, een oplader voor in de auto, twee beschermlaagjes voor het bovenscherm, twee beschermlaagjes voor het onderscherm, drie doekjes waarmee je de schermen kunt schoonmaken, een extra pennetje en een band waarmee je de NDS kunt bevestigen aan je pols.
    Prijs €20 (excl. 2,50 verz.)

    Welke winkels verkopen de spellen nu al in de winkel zelf (niet online)?
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2005
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het zijn vooral Bart Smit en Dixons die de games verkopen, maar ik heb ook al een paar games bij Intertoys en Free Record Shop gezien. Maar ik heb echt nog nergens de Nintendo titels zoals Mario 64 DS en Wario Ware gezien.
     
  6. r8ter

    r8ter Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat ze bij bartsmit al spellen verkopen
     
  7. dsfan

    dsfan geen woorden voor...

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    nintendo zal wel goed op hun eigen spullen letten... :p
     
  8. r8ter

    r8ter Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    is de ds versie van The urbz: sims in the city net zo leuk als de pc en console versie?
     
  9. dsfan

    dsfan geen woorden voor...

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    vergelijk sims erop uit ff met computer en gba... De mogelijkheden zijn natuurlijk minder. Je moet op de NDS echt een parcour afleggen.
     
  10. krot

    krot Hip

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    De cijfers hangen zo rond de 5.... Misbaksel van een game dus.
     
  11. dsfan

    dsfan geen woorden voor...

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zegt niets, op die internet polls zijn er zat mensen die er 'lol' in hebben om een 1 te stemmen... :+
     
  12. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup. klopt, wij (BS) mogen de spellen al verkopen, voorlopig izjn dat de Urbz, Tiger Woods, Asphalt Urban Racing (ofzo), Rayman DS en Robots. Dat doe ik alleen nog niet. Wacht gewoon netjes tot 11 maart of tot ik de DS binnen heb.



    Jup. Lekkere stevige doosjes, bijna 2 keer zo dik als de Amerikaanse doosjes. Alleen de prijzen dat is helaas niet zeker. Zoals ik 2 pagina's terug zei. Het zijn adviesprijzen, dre winkels bepalen de uiteindelijke prijs. Verwacht met de echte toppers zoals Mario 64, Warioware, Project Rub en de latere titels van Metroid en Yoshi maar een prijs van 44.95 tot 49.95. (Geen idee welke 49.99 heeft want de BS heeft de hoogste prijs op 44.95 voor DS spellen staan) De "mindere" titels hebben tot nu toe wel een prijs van 39.95, zoals Tiger Woods, De Urbz en Rayman DS.
     
  13. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    en er zijn zat fanboys die er lol in hebben om een 10 te stemmen terwijl ze niets van het spel weten :+
     
  14. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Maar heeft iemand iets bij Bol.com besteld ik bedoel dus een Nintendo DS Games voor de Nintendo DS of Hardware? Want ik wou zojuist net me Bestelling Annuleren bij Bol.com omdat ik het wel meerdere keren heb gehad dat ik het 4 dagen na de release een game kreeg van hun maar ik kreeg net een mail van hun:

    Wij hebben uw verzoek tot annuleren doorgegeven aan de betreffende afdeling, die zal
    trachten uw bestelling - uit het bestelproces te halen.

    Het is echter mogelijk dat uw bestelling niet meer tegengehouden kan worden.


    Ik weet niet wat ze nu met het bestelling hebben gedaan maar het lijkt zo dat ze hem al opgestuurd hebben maar de Bestel Status staat nog op Word Verwerkt mja... of het kan ook iets anders zijn -_-
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De bestelstatus staat bij ook nog steeds op ( Wordt Verwerkt ), dat staat die als sinds 12-02-2005
    Bij alle bestellen in 2004 kreeg ik eerst de bestelling in huis en de volgende dag pas de email dat de bestelling onderweg was.
    Toen ik de bestelling thuis kreeg heb ik natuurlijk ook de bestalstaus gecontrolleerd maar deze stond toen nog steeds op ( Wordt Verwerkt ).

    De DS is mijn 1e bestelling in 2005 , misschien dat het nu beter gaat !!!
    Dit staat op de site van Bol.com

    Reserveer nu en je ontvangt de Nintendo DS in huis op dag van release.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2005
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens de nieuwe EU regels mag een winkel een betaling weigeren als het met meer dan 50 munten wordt betaald.
    Een ½jaar geleden was hierover nog iets op Trosradar of Kassa.

    Een meisje wou een broek betalen met klein geld ( verjaardag ) dit werd toen door de winkel geweigerd.
     
  17. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig! _O_ Eindelijk van die kleine meisjes en ventjes af die komen betalen met allemaal stuivers en duppies 8)
     
  18. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    KUT ik heb allemaal kleingeld:'-(
    iemand enigidee of ik dat gratis bij de bank kan inwisselen
    /edit het zijn "maar"50+100+200=450 muntjes, zullen ze dat wel goed vinden:)
    en met toetsebord doet raar:mad: hij weigerdte typen
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2005
  19. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    doed 450 muntjes ruil dat in bij je ouders.
     
  20. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    DUde, laat het gewoon door de bank doen. Wedden dat het gratis is. Vooral als je geld wilt storten. Die flikkeren het in zo`n bak en dan weet je gelijk hoeveel je had.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina