DTM Race Driver 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door uffhund, 9 mrt 2005.

1. uffhund

uffhund New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik kan misschien een spel ruilen tegen DTM race driver 2
    Is het een goed, leuk spel?

Ik heb Project Gotham racing 2 al..die ik enorm goed vind ..is het een beetje hetzelfde.. als het maar niet minder arcade is

gr

2. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
  3. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    haha
    misschien handiger om z'n post eerst te lezen

deze vragen kun je beter stellen in de DTM2 of PGR2 draden (te vinden met de Zoek knop, die zich niet zo goed verstopt hebben, kijk maar eens bovenaan ;)

en om snel antwoord te geven:

DTM2 is minder arcade dan PGR2

4. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    oo sorry verkeert begrepen dan sorry ik heb dtm 2 zelf i kvind hem heel goed het is goed realistisch maar je speelt niet alleen i nde dtm series er zijn nog meer en je moe tde beste cureur worden hij is vet ik had hem vorig jaar voor me vader gekocht voor zijn verjaardag na maand of 2 3 hadden we hem uitgespeelt:p

5. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    ooit gehoort van X bazar?

6. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff slimme opmerking lees even zijn startpost hij GAAT hem al ruilen maar hij vraagt aan ons of die wat is :).

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Voor sommige mensen is lezen beetje lastig... :+

Ik vond DTM 2 wel ok, alleen op Live was het niet echt leuk uiteindelijk omdat mensen gingen beuken expres enzo. Dus toen uiteindelijk maar weer verkocht. Singelplayer was in orde maar soms wel frustrerend maar dat houd je bij realistische race spellen.

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Single Player leuk :{ Ik had dit spel ook ff geleend en zat al naar een weekendje op 91% van het spel, Toen werd het me temoeilijk maar ik vond der totaal geen Fun aan hebben om dit spel tespelen. Je doet het eigenlijk voor nix, Ja voor die Time Attack (volgens mij) doe je het omdat je ze daardan unlocked maar verder. Ik vond dit spel niet echt leuk terwijl ik toch wel een Race fan ben. De besturing van de Auto's zijn wel zeer realistisch maar het heeft weinig inhoud verder.

9. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind pgr2 toch wel leuker. Je bent er veel lang zoet mee. Nadat je de career mode hebt uitgespeeld is er niet veel meer op het gebied van sp. De besturing is wel oke okal stuurt ie een beetje raar (verschilt ook per klasse) en is redelijk realistisch (ookal heb je nog steeds veel te veel grip)

10. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zelf PGR2 beter maarja aan jou de beslissing..Welke game heb jij dan te ruil ? is wel slim als je erbij vermeld. :p

11. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Tja als je pgr2 al in bezit heb is dtm2 niet echt een toevoeging. Ik zou maar gewoon pgr2 blijven spelen, maar het is jou beslissing...

12. DAU_MGS

DAU_MGS AFCA

Leuk Bevonden:
    4
    volgensmij als een moderator dit leest gaat ie op slot omdat ie verkeerd staat

13. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    jij bent vast de slimste thuis

DTM2 is wel extra tof omdat je heeel veel verschillende auto classes hebt (hoewel ze niet allemaal even goed zijn uitgewerkt) en kan daarom toch nog een toevoeging zijn aan je verzameling.

14. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals Xboxmod al zegt..:)

15. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Allebei fout, want 10 dagen nadat jullie dit gezegd hebben is ie nog steeds niet op slot :9 Ontopic: Het zijn beide samen met de MotoGP -en RSC series de beste racegames voor X-Box dus kopen die handel (ik heb ze ook) PGR2 heeft een betere SP, maar DTM2 een betere MP (meerder auto's op de baan) dus als je veel vrienden heb, DTM2 kopen ;)

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Pssst... ik denk dat ie ondertussen zijn beslissing al wel heeft gemaakt.

17. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Haha denk ik ok ja! Maaruhh goed opgemerkt!

Deel Deze Pagina