1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa street 2005

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tukker12, 3 jan 2005.

  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Waarom begint fifa street snel te vervelen en blijft NBA street wel leuk om te doen? Kan iemand mij dit uitleggen? Koop waarschijnlijk fifa street namelijk ook nog een keer.
     
  2. DAU_MGS

    DAU_MGS AFCA

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    4
    je geeft te makkelijk een panna
     
  3. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Zitten er nog een beetje andere trucs erin. Ik hoor alleen maar panna.
     
  4. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, vast wel. ;) Ik ga hem zeker wel halen.
     
  5. DAU_MGS

    DAU_MGS AFCA

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    4
    ja er zitten nog wel andere trucjes bij maarja die zijn ook gruwelijk maar het spel gaat snel vervelen
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik weet niet of mensen die NBA Street 3 gespeeld hebben ook Fifa street gespeeld hebben, maar ik ben benieuwd wat -qua spelopzet- dan het verschil is tussen NBA Street en Fifa Street... Ik heb zelf NBA Street 1,2 en 3 en ik heb daar veel plezier van... Er zitten eindeloos veel moves in NBA Street 3, maar dat was in deeltje 1 ook al zo..... In NBA Street gaat het niet direct om het winnen maar om het vernederen van je tegenstander.... Er is niets heerlijker om je tegenstander (helemaal een menselijke tegenstander) te vernederen met een move waarbij je de bal achter zijn hoofd haalt waarna hij zicht verward omdraait en jij de bal keihard tegen zijn rug gooit zodat hij omvalt om vervolgens de bal hard tegen het bord te gooien en weer op te vangen, de bal door de benen van diezelfde tegenstander te spelen en hem keihard te dunken...
     
  7. hattrickrulez

    hattrickrulez FootballFreestyler

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat is ook het hele gebeuren van het straat basketbal wat je daar net zegt.

    Net als bij fifa street daar gaat het erom om een hele combo van tricks te maken en daarna te scoren, de tricks zijn nog belangrijker omdat je dan gamebreakers kan krijgen.( en natuurlijk omdat het gewoon nice is om je tegenstander te vernederen)

    Hopelijk zit er ook weer zo'n soort career mode in als in Nba street 2 dat je een eigen streetspeler kan maken en die dan langs alle courts moet leiden(en dat die speler uiteindelijk de streetkoning wordt)

    ps: releasedate @ FRS staat op 10-3-2005, een dagje eerder dus :)
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2005
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Okay dan,

    Ik heb de game binnen (bij de FRS) en ik heb hem de hele dag zitten spelen. Ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt. De moves zijn erg vet en er is redelijk veel mogelijk. Het scoren is redelijk moeilijk wanneer de keepers veel skills hebben, dat maakt het spel nog wat leuker vind ik.. Het ziet er grafisch okay uit, niet denderend maar het doet zijn ding gewoon. Zoals ik al zei, de moves zijn erg vet, maar nooit onrealistisch, ik weet zeker dat een Ronaldinho of een Davids deze moves in real life ook gewoon kunnen, sterker, ze zijn op moves van dit soort mannen gebaseerd..

    Ik denk dat dit spel niet meer leuk is om te spelen als je hem het uitgespeeld en geen vrienden hebt. Want met zijn tweeën is het echt lachen. Echt een multiplayergame imo.... Het spel is leuk om te doen (Amsterdam zit er ook in als lokatie) maar na uitspelen denk ik niet dat je hem snel oppakt, alleen met vrienden. Het is ongeveer hetzelfde als NBA Street (surprise), en is zeker even leuk om te spelen.

    Is het spel dan zo geweldig uitgewerkt??? Nee.. Is het spel dan grafisch zo geweldig?? Nee... Is it fun to play???? Oh yeah....

    Dus vind je de NBA Street games leuk om te spelen, dan heb je hier zeker geen miskoop aan, al helemaal niet als je een voetbalfan bent.
     
  9. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Zitten nederlandse spelers er eigelijk in ? nee toch.
     
  10. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk naar het dikgedrukte rood woordje (naam).
     
  11. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Zozo 1tje maar k vraag dus of de rest er ook in zit. Kheb namelijk gehoord (weet dus NIET zeker) dat alleen davids erin zit .
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Weet ik nog niet, ik ben ze iig nog niet tegengekomen en Nederland zelf zit er niet in...... Dat is wel jammer ansich. Ik gebruikte de naam Davids omdat hij altijd in Amsterdam straatvoetbal speelde en zeer goed hierin was. Ik hoop niet dat ik nu valse hoop heb gewekt, maar voor zover ik weet zitten er geen Nederanders in...
     
  13. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals gewoonlijk dus is nederland niet aanwezig.
     
  14. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie je, heb ik jammergenoeg tog gelijk. Nooit denken dat er nederlanders in een spel zitten.

    EDIT: 200e post _O_
     
  15. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Nederland is 1 van de beste straatvoetballanden van de wereld, daarom zit Amsterdam er ook in. In de PU staat ook dat er Nederlandse teams in vertegenwoordigd zijn. Maar ja ik weet het ook niet, ik heb het zelf niet gezien
     
  16. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Zullen wel nederlandse teams zijn met verzonnen namen.
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ik heb op insidegame gelezen dat er wat bekende nederlandse straatvoetballer inzitten.Ik ken ze niet maar ze zijn wel bekend.

    Wel leuk om te weten 80% van de moves die je in de game kunt maken zijn van 6 nederlanders via Motion Captioring "opgenomen" :)
     
  18. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die bekendere straatvoetballers van nederland zitten er wel in volgens mij maar spelers uit het NL elftal ofzo zullen er niet inzitten ofwel?
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ik denk het niet aangezien EA geen licentie van de KNVB heeft :mad:
     
  20. hattrickrulez

    hattrickrulez FootballFreestyler

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je het spel in de winkel gehaald of had je het spel besteld en heb je het thuisbezorgd gekregen?
     

Deel Deze Pagina